Vaikeeta + edit 20:13

Älysin tänää et multa jäi paita ja hame S'n luo. Ja haluun ne takas, mut jos haluun ne mun pitää tavata S enkä tiiä kestäisinkö sitä. Tai haluisinko. Tulee paha olo ku aattelen et pitäis tavata se. En tiiä miks. Varmaa siks ku käyttäydyin ilkeesti sitä kohtaa..
P*rkele. Tää on vaikeeta..

Nii ja sain tänää tietää etten saa käyttää alkoholii näitten lääkkeiden takii ku tulis sit vielä impulsiivisempia tekoja/käytöstä. Ei se mikää ongelma oo mulle ku en käytä alkoholii. Joskus ehkä kulauksen maistan (jos jollai muul on vaik joku lonkero) mut en muuten juo tms. Luultavasti musta tulee absolutisti eli en juo enkä polta, niinku äiti. En usko et siitä tulis mitenkää vaikeeta ku mulla on jo semmonen negatiivinen kuva alkoholista eikä mua kiinnosta se. Siis ei kiinnosta koska ei kiinnosta, ei oo sen takii koska on se negatiivinen kuva. Jos täst ees älyy mitää. Vähä vaikee kirjottaa ku on vähän paha olla :/.

edit 20:13
OTTAKAA TÄÄ OLO POIS !!! En kestä.. Ei h*lvetti oikeesti.

Kommentit

  1. Kun sä kirjotat näistä sun kavereista tänne niin lukeeko he tätä blogia? Kun joskus kirjotat aika suoraan heistä esim. mitä ajattelet heistä jne. :)

    VastaaPoista
  2. vastaus anonyymille:
    joo S ainaki lukee ja sain just riidan aikaan tän tai maanantaisen tekstin takia. Kaduttaa vähän mutta eihän heidän oo pakko lukee tätä. täähän on mun eikä niitten vai ? ja tään on niinku mulle päivä kirja ja pahan olon purkamis keino. jos mä en tänne pura mun pahaa oloo nii saattaisin purkaa sen johonki henkilöön tai itseeni esim viiltelemällä ja molemmista tulisi pahaa jälkeä.
    en yritä vastata ilkeästi vaan yritän vain vastata.

    VastaaPoista
  3. Voimia sulle paljon! Mä voisin ottaa ton pahanolon pois..jos vaan voisin:c
    Munkin molemmat vanhemmat on absolutisteja! Kumpikaan ei juo tai polta! Mun mielestä siis ihan hyvä toi sun päätös:)

    VastaaPoista
  4. jep, kiitti ja voimia sulle myös ♥ toivottavasti paha olos katoo pois ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentista ♥
    Joskus koulu voi tuntua ihan järkyttävän kamalalta, ymmärrän hyvin. Toivottavasti saat vaatteesi takaisin.
    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa