Tekstareita ja tekstejä olostani koulussa

HUOM!! Nää on vaa mun tuntemuksia. En tiedä onko totta.

28.11.2011 noin klo 14 (teksti vihossa)
"Miks muut saa puhua yksityis elämästään mut minä en ?"

29.11.2011 klo 8.24 (viesti R'lle)
"Nyt ne molemmat (V ja S) välttelee mua ja yrittää jättää mut yksin ku pyytää muit jäämää kaupungille paitsi mut ja V just pyys ainoon kaverin ketä mun kans halus olla nii niitten luo. Tuntuu et ne oikeesti haluu et oon yksin ja et mul on paha olo"

klo 10.27 (viesti R'lle)
"Nyt ne tuntuu vihaavan mua."

klo 10.29 (viesti R'lle)
"Ne varmana haluis et olisin poissa."

klo 10. 42 (viesti R'lle)
"Ei ne välittäis vaik kuolisin."

klo 11.28 (viesti R'lle)
"En näköjää enää kelpaa kaveriks kenellekää."

Kommentit

  1. D: voi suo ): iha varmana sä hei kelpaat kaveriks jollekki!
    ja ne öö V ja S(anteeks jos loukkaannut) on idareit jos ne sut jättää tollee yksin tai sillee! D:

    VastaaPoista
  2. vastaus Saaralle:
    on ne vähä. ainaki siltä tuntuu.
    kiitos monista kommenteistasi ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa