seuraava päivä, S+G=?, JA edit: 15:11

käden hakkaamisen tulos...



Mulla oli paha olo R'n takii (ku riideltii) ja vähän S'n takii ja sit viel S'n uuden poikaystävän G'n takii. 
MUT SE EI OLLU R'N TAI S'N SYY ET LÖIN ITTEENI, VAAN G'N KU SE KUTSU MUA SÄÄLITTÄVÄKS.
Vähä aika sitte G tykkäs musta ja nyt se sit seurustelee S'n kans. Ei mua se häiritse. Mua häiritsi se ku S ja G oli muka "vain hyvii kavereita".  S on silti mulle tosi tärkee vaik se oli/on G'n kaveri. Tai siis G'n tyttöystävä nykyää. Ne silti on kavereit vaik niil menis poikki. Ne vaa "kokeilee". En kyl ymmärrä. Nii ja heti ku S oli sanonu okei nii G meni vaihtaa facebook parisuhde statuksen sillee et se on parisuhteessa. Siis haloo. Ketä vaihtaa sen heti ku saa myöntävän vastauksen. MUN MIELESTÄ siitä pitäis puhua eikä vaihtaa yksin ilman ees mainitsemista sille kumppanille. Sillo ku mä ja R alettii seurustella mä kysyin vast parin viikon päästä voisinko vaihtaa sen. Ja me keskusteltiin siitä. Kysyin haittaako se R'ää ja et onko se okei. Vasta sitten vaihdoin kun sain 100% varman vastauksen että se ei häiritse/haittaa ja että se on okei.

Sitä paitsi mä sanoin aina et G tykkää S'stä eikä musta. Mä sanoin melko pitkän aikaa et ne on niinku seurusteleva pari eikä kavereita. Ne niin vaikutti siltä. Kaks leffaa viikossa, ja G haki S'n ja vei leffaa mopol. Mut nyt sentää sain kuulla et olin oikeessa. 

BTW Mä inhosin ku se tykkäs musta. Halusin aina et se lopettais musta tykkäämisen. Mut en haluis et se tykkäis S'stäkään. En haluu et se satuttaa S'ää. Jos se satuttaa S'ää niin mä satutan sitä.

edit 15:11 : otin aamul tupla annoksen seronilii eli yhteensä 30mg ja sit yhen ketipinorin enemmä eli yhteensä 75mg. Olo on ollu huomattavasti parempi. Tai ehkä mul ei vaa oo tullu pahaa oloo mistää

Kommentit

  1. ikävän näkösii noi mustelmat :( voimia ♥

    VastaaPoista
  2. hyi hitto sä olet hullu. tarvii ittees lyyä tai viillellä vaa pure vaikka tyynyä! pistää ihan vihoiks kattella tollasta käytöstä.

    VastaaPoista
  3. vastaus anonyymille:
    kiitos kommentista. mä joo tiiän oon hullu. haluisin lopettaqa tän käytöksen mut vaikeeta on.

    anteeksi.

    VastaaPoista
  4. Enkä tarkottanu et sä olet hullu vaan että sun teot on raivostuttavia, ja anteeks tällänen tunteiden purkaus! Melkein sama kun lehestä lukee että taas joku on pahoinpidelly jonkun, mutta tässä kohtaa sä olet se pahoinpidelty. Voimia...

    VastaaPoista
  5. vastaus anonyymille:
    kiitos kun tarkensit. ja kiitos kommentista

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa