En eilen menny "tettii" ku olin kipee. Tänään menin vanhojen tanssi harkkojen jälkee mut lähin melko nopee takas kotii bussilla ku tuli paha olo. Jouduin vaihtaa bussii kerran. Se oli eka kerta ku oon ikinä vaihtanu bussii tai junaa, mut se meni iha hyvin.

Huomenna tikit otetaa pois. Vihdoin. Vihdoin pääsen taas salille. Ja tänää aamulla ku kävin vaa'alla siel oli kiva numero, pitkästä aikaa :)

Kommentit

  1. No....Kaikki mitä mä saan aikaseks on aika pieniä.
    Kerran oli pari isompaa ko löysin yhen veitsen kun olin tallilla eikä ollu terää mukana + helvetin paha olo.
    Semmosia nyt kun pikkusella terottimella saa aikaan.

    Ja voimia sinnekkin päin :)

    VastaaPoista
  2. Ei ne nyt mitään kovin leveitä oo...
    Ja jotain about 5-6cm pitkiä useimmiten.

    VastaaPoista
  3. Niin no....
    Haluaisin vaan uskaltaa viiltää ihan kunnolla ja syvemmälle.

    VastaaPoista
  4. Heerrajumala 3cm leveitä D:

    Eieieieiei

    VastaaPoista
  5. Mulla nyt hyvä jos ½cm leveitä...

    Noi sun kuulostaa silti jo aika pahoilta :/

    VastaaPoista
  6. Kyl ne on pahoja kun sulla on niissä tikkejä ja liimaa.

    Näihin mun ei oo kyllä useimmiten mitään syytä laittaa ees laastaria.

    VastaaPoista
  7. Tsemppiä siihen lopettamiseen :)

    Se on vaikeeta. Ite en jaksa edes yrittää ku niin monta kertaa epäonnistunu siinä...

    VastaaPoista
  8. Yritä nyt kuitenkin lopettaa tällä kertaa.


    Oon lukenu sun kaikki postaukset läpi joskus kun mulla ei vielä ees ollu tätä omaa tiliä

    VastaaPoista
  9. Kenenkään elämä ei sais olla surkee.
    Mut liian monella on paha olo.
    Myös sulla

    VastaaPoista
  10. Itseasiassa mä en tiedä...
    Mun ajatukset on niin ristiriitasia.
    Samaan aikaan ajattelen et kenenkään ei pitäis kärsiä näin ja silti oon sitämieltä et ite ansaitsen tän

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa