10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

Kymmenen asiaa joita vihaat yli kaiken

1. Ahdistus
2. Paha olo
3. Raha huolet
4. Alkoholin alaisena typerästi käyttäytyvä ihminen (esim hakkaa vaimoaan)
5. Myöhästyminen
6. Valehtelu
7. Luottamuksen pettäminen
8. Haukkuminen
9. Kiusaaminen
10. Kylmyys

Yhdeksän asiaa jotka ovat ominaisia sinulle/luonteellesi
1. Äkkipikainen
2. Ei pitkävihainen
3. Herkkä
4. Avoin
5. Musikaalinen
6. Puhelias
7. Reipas (silloin kun jaksaa :P)
8. Iloinen (silloin kun on iloinen olo)
9. Laiska

Kahdeksan tapaa valloittaa sinut ja sydämesi
1. Kysy
2. R'ltä.  
3. Hän
4. valloitti
5. minun
6. sydämeni
7. jo aikoja sitten
8.  ♥

Seitsemän asiaa joita toivot tällä hetkellä
1. Terveyttä minulle ja läheisilleni
2. Hyvä olo
3. Paraneminen masennuksesta
4. Äidin ja iskän raha asiat paremmiks
5. Hyvän olon läheisilleni
6. Pitkän ja hyvän elämän läheisilleni
7. Rakkautta kaikille :)

Kuusi asiaa mitä teet ensimmäisenä kun heräät
1. Sammutan herätyksen ja uni ohjelman
2. Käännän kylkeä
3. Nousen
4. Puen
5. Laitan koneen päälle
6. Meikkaan/menen koneelle (riippuu onko vapaa päivä vai koulu/arkipäivä milloin on menoa)

Viisi ihmistä ketkä tietävät eniten murheistasi
1. R
2. Psykologini
3. Blogin lukijat
4. Äiti
5. Iskä

Neljä asiaa joista olet riippuvainen
1. R
2.Musiikki
3. Kone/netti
4. Kännykkä

Kolme biisiä jotka tuntuu kertovan sun elämästä/tunteista
1. Three Days Grace "Life Starts Now", (tuntuu että se kertoo mun ja mun kaverin (joka asuu intiassa) väleistä.)
2. Owl City "¨The Bird And The Worm" (tuntuu kuin se kertoisi musta ja R'stä. "Huomasin" tämän seikan jo vuosi sitten seurustelumme alku vaiheissa ja siitä on tullut vähän kuin "meidän" biisimme.)
3. Simple Plan "Save You"

Kaksi asiaa mitä pelkäät
1. Hylkääminen/Yksin jääminen
2. Pellet

Yksi tunnustus
1. Jos mun päivä alkaa pienellä huonolla ajatuksella esim "mä jään tänää näköjää yksin", siitä alkaa kasvaa ahdistus ja paha olo ja pienikin takaisku tuntuu paljon pahemmin kuin tavallisesti. Lopulta mulle tulee todella sietämätön olo enkä hallitse itteeni kunnolla joten saatan silloin huonona päivänä sanoa jotain pahasti, pahemmin kuin tavallisena päivänä. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa