Twilight, häät ja Nälkäpelit (*Saattaa sisältää spoilereita!!*)

Kävin tänää kattomas Twilight sarjan vikan leffan ekan osan R'n äidin ja siskon kans. Se oli hyvä ja hienosti tehty. Kadehdin Kristen Stewartin laihuutta paitsi siinä kohtaa kun hän oli ihan riutunu ja hyvin hyvin laiha sen vauvan takia ja silti joskus outoina hetkinä toivon että minulla olisi syömishäiriö. Siis kai joku voi näyttää yhtä laihalta jos on paha syömishäiriö. En yritä pilkata ketään! En todellakaan. Yritän vaa sanoo mitä aattelen, vaik sitäki pitäis joskus miettiä 5 miljoonaa kertaa enemmä, siis sitä mitä kirjotan tänne.

 Mut siis kadehdin sitä Kristenin mahaa sillo enne sen raskautta(elokuvassa) ja vähän kadehdin sitä raskauttakin. En kuitenkaan niin paljoa että itse hankkisin lapsen. Munhan pitää yrittää päästä täst vauva kuumeest eroon ja suurimmaks osaks oon päässy, onneks, mut nyt tuli toinen kuume, kuitenkin paljon pienempi ettei sitä ehkä silleen voi kuumeeks. Nyt siis tuli enemmä semmone olo et haluun naimisii joskus ja pitää häät. Tietty R'n haluisin olevan sulhanen ♥. Tai siis tää on niinku hää/avioliitto kuume.
Mutta siis ei tästä hää asiasta enempää. Pari kuvaa vain :).





Ehkä nyt vihdoin pääsen viimeiseen aiheeseen. :P
Siis oon nyt kaks kertaa nähny ton "Nälkäpelit" leffan mainoksen ja oon iha haltioissani siitä. Semmonen "tahtoonähätahtoonähätahtoonähä" olo. Ja huomenna meen käymää kirjastossa kattomassa jos se kirja olis lainattavissa mut jos ei oo nii varaan sen/tilaan muualta lainattavaks. Haluun lukee tän kirjan !!!

Kommentit

  1. niitä nälkäpeli kirjoja on 3, ite oon lukenu kaikki ja ihan mahtava kirjasarja! Ehdottomasti mun lemppareita!

    VastaaPoista
  2. mooi, sait must just uuden lukijan :D
    ja mun mielest se Twilight-leffa on iha sika hyvä! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa