Koulussa taas + edit 17:45 + edit 18:53

Perjantaina mulla oli verkostopalaveri mis oli pari tyyppii koulust, pari tyyppii polilt, sossu tyyppi, minä ja mun vanhemmat. Me puhuttii kouluun palaamisesta ja loppujen lopuks suostuin palaamaan kouluun. Tänää siis oli eka päivä koulussa eikä menny hirveen hyvin. Heti ekana meidän ryhmän ohjaaja pyysi mut, S'n, ja V'n toisee huoneesee puhumaa. Se päätty siten et mä itkin kaksin kerroin ja olin tosi ahdistunu. Taisin itkee osan mun meikistäki pois.

  Eilen kysyin V'lt ja S'lt et olisko se niille okei et tulisin takas kouluu. S sano et "tietenki". Tänää ku sit näin S'n nii se tuli sit halaa ja mä pyysin anteeks. Se oli kuitenki tosi hiljanen, ihan niinku se ei haluis puhuu mun kanssa. Tuntu tyylii koko koulupäivän ettei S ja V haluis mua sinne vaik ne sanoo et voisin tulla niitten seuraa.

Oli tooooodella ahdistava päivä, mut selvisin siitä, vain yhdellä vessassa itkemisellä. Ehkä mä selviin huomennakin.

edit 17:45
Nii ja mua on kielletty puhumasta mun yksityisasioista/-elämästä nii miks sit V ja ne muut saa puhuu niitten yksityisasioista ja -elämästä niin paljo ku haluaa. Esim tänäänki V alko selittää jotai sen rytmihäiriöstä. Eiks se oo jo aika henkilökohtainen asia ja yksityinen. Miks mä en sit saa sanoo mitää jos toinen saa.
Sori mua vaa ärsyttää tää juttu...

edit 18:53
En haluis mennä takas..

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa