Lävistykseni

Tää on nyt tavallaan teema postaus mun lävistyksistä. Laitan kuvan, kerron milloin otin sen/ne, kerron miksi otin ja jotain muuta.


1. Tämä on ensimmäinen. Molemmilla puolilla samassa kohtaa. Otin nuo heti kun täytin kymmenen, sillä äiti ja iskä anto luvan et kymmenen vuotiaana saan ottaa korviin reiät. 

2. Nämä seuraavat otin vuoden myöhemmin. Ensiksi piti ottaa alkukesällä, mutta kun menin sinne paikkaan ja istuin siihen tuolille niin mua alko jännittää ja kun se kone oli mun korvan vieressä juuri valmiina niin mä peruin sen ku pelotti. Saman kesän lopussa kuitenkin uskalsin ottaa ne.

3. Taisin olla 14 -vuotias kun otin nämä kolmannet. En muista siitä juuri mitään.


Snake bites:t (alahuulessa olevat lävistykset) otin vuonna 2010. Ne olivat ensimmäiset "kunnon" lävistykseni. 

Poskilävistykset otin tämän vuoden maaliskuussa. 

Viikko sitten keskiviikkona otin kielilävistyksen, mutta seuraavana päivänä otin sen pois, koska se haittasi puhumista niin paljon ja syömistä. Ja myös pelkäsin että tukehdun kun/jos kieliturpoaa. En tiiä onko se realistinen pelko vai ei, mutta housessa (tv ohjelma) kävi niin. Siis se tietenkää ei ollu totta, mutta se pelko ja ajatus tukehtumisesta oli kamala. 


Ja tämän napakorun otin eilen. Kävin Helsingissä Mystic Art:ssa lävistysmallina. Eli siis se lävistäjä ketä teki ton napalävistyksen oli koulutuksessa siellä. Siinä oli koko ajan toinen lävistäjä opettamassa häntä. Napalävistys on kaikista lävistyksistäni kivuttomin. 

Sen jälkeen kun otin snake bites:t niin olen alkanut pitää naamastani. Nyt en ajattele että olisin ruma (paitsi joskus) vaan ajattelen että olen oma itseni. Nyt siis kuitenkin pidän itseäni lihavana ja rumana kehoni takia, en naamani takia. Toivon että tuo napalävistyksen myötä alan edes hiukan pitämään mahastani, vaikka se ei olisi niin laiha ja pieni kuin haluaisin. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa