sekavaa

Anteeks ku on ollu taukoo. Tää kirjottaminen ei vaan suju enää niin hyvin. Ja se mun "suunnitelma"... Se oli vaa fantasia. Ei se ees ikinä voinu toteutuu. Entiiä haluuko ketää tietää sitä mut jos joku haluaa nii kirjota kommentti.

Ja siitä viiltelystä... Mä haluun nyt oikeesti lopettaa sen. Muuten menetän R'n ja sitä en halua. En kestäis sitä.

Mä en yhtään tiiä mistä pitäis kirjottaa, en tiiä mitä pitäis kirjottaa. Tuntuu et oon kadottanut tän taidon...

Syöminen taas ahdistaa. Nouseva numero vaa'assa.. Mutta mä lupasin et unohdan laihduttamisen.

Ja oon väsynyt. Tosi väsyny..

Enkä ymmärrä miks mä itken koko ajan. Joo mulla on tosi paha olo mut miks itken koko ajan...

Vituttaa kyl ku eilen k'ävin ottamas kielilävistyksen ja tänää oli "pakko" ottaa se pois ku kieli oli niin lyhyt et se lävistys haittas kaikkee...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa