Alone

Tuntuu taas ettei kukaan välitä...


























vaikka oikeesti joku välittää

Kommentit

  1. jotenki sama tunne..

    VastaaPoista
  2. hei haloo!! sulla on iso joukko rakkaita ympärilläs ja ne oikeesti näyttää välittävän susta. Sulla on perhe! monella ei sitä ole :( ja rakastava poikaystävä. itsekkin haluisin OIKEAN perheen ja poikaystävän. sun täytyy oppii arvostamaan sitä mitä sulle on.

    VastaaPoista
  3. vastaus anonyymille 2:
    kiitos kommentista.
    mä tiedän että mulla on rakkaita mun ympärillä mut joskus vaa tulee semmonen olo et tuntuu ettei kukaan välitä vaik oikeesti mulla on ihmisii ketä välittää. haluisin oppia olemaan tuntematta sitä oloa. haluaisin elää ilman sitä tunnetta. ja kyllä mä arvostan sitä mitä mulla on silloin kun on hyvä olo. mä vaa unohdan hyvät asiat sillon ku on paha olo ja ahdistaa.

    VastaaPoista
  4. Kun tarpeeksi ahdistaa ja on pahaolla, niin en mä ainakaan pysty arvostamaan ja olla onnellinen siitä, että on perhe lähellä.En vaan pysty. Tuntuu ettei kukaan välitä tai halua olla mun kanssa. Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu! Haleja!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa