Henkinen paha olo tuo fyysisen pahan olon

Todellakin niin. Se on nyt lähipäivinä koettu niin monta kertaa. Liian monta kertaa. Mä en haluu pahaa oloo ainakaa fyysistä. Henkinen paha olo on helpommin kestettävää ja perus fyysinen paha olo mut henkisestä pahasta olosta tullutta fyysistä pahaa oloo en kestä. Se on niin kauheeta. Kunpa sitä ei enää tulis, mut valitettavasti tiiän et se olo tulee vielä. Täytyy vaa oppii kestää sitä.

Mua taas sanottii smurffiks näitten sinisten hiuksien takii. Siis ne tyypit ketä oli samas näytelmäs, ku meil oli tänää lukuharjotukset ku maanantaina on vika näytös. Ne ei ollu nähny mua kesän jälkee, ku näytelmäs oli muutaman kuukauden tauko. Ei mua mitenkää loukannu se et sanottii smurffiks, itseasiassa smurffiinaks, se on jo vanha vitsi. Mua on sanottu smurffiks ja isänmaalliseks siitä lähtien ku värjäsin siniseks, siis mua sanotaa smurffiks tai isänmaalliseks vaan ekal näkemisel ehkä just just toisellaki mut sen jälkee ei enää.

Mut useemmin on sanottu et tää väri on hieno ja sitä mieltä minäkin olen. On kiva kuulla joku kohteliaisuus jonkun muunkin suusta kuin R'n. R kun sanoo mua kauniiks ainaki kerran joka kerta ku oon siel yötä. Oon kiitollinen siitä ja hänestä. Mä rakastan R'ää oikeasti todella paljon ♥.

Mä rakastan sua niiiiiin paljon, R ♥♥♥♥
Kiitos että oot mun elämässä ♥♥♥
Oot mun elämän valo ♥♥
Kiitos ♥

Kommentit

  1. Voimia sulle! ♥

    Ja sininen hiusväri on jotain niin... aww! ♥ Tahtoisin myös... :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa