Pienistä asioista mieli muuttuu hyväksi + edit 21:00 + edit 21:24

"moi ! saattaa tulla hiuka yllätyksenä että mä sulle kirjottelen mutta on iha pakko sanoo että vähänkö mä yllätyin ku moikkasit mulle perjantaina ! :o mut hyvällä tapaa !! :) oli kiva ku moikkasit :) ja muutenki oli kiva nähä ku hymyilit siellä ja ku olit r***** kaa ni jotenki näytti et tykkäsit olla siinä nii oon tosi onnellinen sun puolestas :) ja sitte että neitihän on vallan laihtunut ! :o oot just hyvän kokonen, ei sun tarvii muuttuu enempää ollenkaan, vanhojentanssimekkoki näyttää varmasti aivan upeelta sun päälläs ! :) ja nii sitä vielä että sähä osasit tanssiakin :phienoohienoo jotenki oli vaa pakko sanoo nää asiat sulle ku tuli nii hyvä mieli nähä sut hymy kasvoilla :)"

Tommoisen viestin näin ku avasin facebookin. Se on mun entiseltä luokkalaiselta ketä oli kattomassa meidän vanhojen tanssiharkkoja. Tuli todella hyvä mieli ku luin ton. Vähän kyl ihmettelin. Laihtunu? Minäkö? :o. Kai sitte.

Me käytii A'n kans kattomas Immortals. Oli muute hyvä leffa. Kreikkalaisia jumailia, titaaneja, taistelua ja verta. ♥.  Verta lensi ja tyyppejä katkes. Ja tässä yksi leffa listaani. Lasken kuinka monessa leffassa päähenkilö kuolee.  Nyt mitä tässä muistan niin niitä leffoja on ainakin 3.

Ja sitten R'n kanssa katottii Priest. Sekin oli hyvä leffa. Antoi ihan erilaisen kuvan vamppyyreista. Ja Lily Collins näytteli siinä. Halusin nähdä hänen takiaan tuon leffan, sillä Lily saattaa näytellä Clarya The Mortal Instruments leffoissa, jos siis ymmärsin oikein.

Mut pakotetaa jatkamaan tää vuosi loppuun. Ihanaa kun mut laitetaan kitumaan joka päivä loppu lukuvuoden ajaksi... V*tuttaa ihan pikkasen... Ja ne sossut tulee huomenna käymään. En tiiä mitä sitte siitä tulee.  Ja huomen aion ottaa tupla lääkkeet jotta jaksaisin koulupäivän läpi.

edit 21:00
Mul on paha olo ku pelottaa mennä kouluu. Oksettaa kans... Kyllä mä yön pärjään yksin ku iskä menee yövuoroon mut en tiiä miten pärjään koulussa. Toivottavasti ne aamulääkkeet tuplana auttaa.

edit 21:24
Mulla kävi ihme ajatus. "Ehkä mä riitän tällaisena." Ehkä. Toivottavasti.

Kiitos kaikille lukijoille ja tervetuloa uudet lukijat ♥ Olette kaikki ihania ♥

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa