Painajainen + edit 21:59

Näin taas ensimmäistä kertaa piiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan painajaisen. En muista mitä siinä kävi, mutta muistan sen et heräsin peloissani ja pelkäsin käydä uudelleen nukkumaan. Se on kamala tunne, kun pelkää et se painajainen jatkuu eikä siksi uskalla käydä uusiks nukkuu. Omassa sängyssä en oo nähny painajaisia, mut viime yönä ku olin R'n luona nii sit tuli painajainen. Mulla on unisieppari mut en tiiä toimiikse mut jotenki ny tuntuu et se toimis. Toivottavasti. Jos saisin todisteen et se toimis nii ostaisin R'lle myös unisiepparin, jotta hänkin saisi nukkua ilman painajaisia.


edit 21:59
Mun pitää mennä huomen käymää koulul viemäs yks paperi opelle. Pelottaa vähän miten muhun reagoidaan. 

Kommentit

  1. painajaiset on kamalia... :/ pärjäile! ♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi. ♥
    Menen Lappeenrantaan Faunatariin kaverin kanssa. :)
    Pärjäile! <3 Itse olen nähnyt painajaisia vain pienenä, muuta muistan miten kamalia ne olivat. :/ Pärjäile! ♥

    VastaaPoista
  3. Mä näen painajaisia tosi usein D: Pitäisköhän munkin hommata tuollainen unisieppari.. Koita pärjäillä ♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa