Lyhyitä juttuja


  • Me käytii eilen R'n kans kattomas "Kolme muskettisoturia". Se oli hyvä.
  • Mun piti tänää kyyttää tummaihosii miehii siel kaupas, ettei ne pölli mitää
  • Sain kuulla et on olemas elokuva nimeltä "Human centipede" ja menin sit lukee wikipediast sen leffan juonen ja nyt tulee paha olo ku aattelen sitä. vinkki: ÄLKÄÄ LUKEKO JOS ETTE HALUA ÄLLÖTYS OLOA
  • Mul on huomen hammaslääkäri :( ja mua pelottaa se tosi paljon
  • Tänää oli viimenen päivä "tetis" siis jos en mee huomen, jos meen huomen sit huomen on vika päivä
  • Mua pelottaa mennä kouluun jos jään yksin
  • En aio juhlia tai olla ylpee mitenkää siit et oon ollu 11 päivää viiltelemättä, sillä jos juhlin sitä tai jos ees oon ylpee siit nii sit kuitenki sorrun viiltelee.
  • Mietin tänää kuolemaa ja sen jälkeisii juttui ja tuli taas tosi paha olo
  • Meen perjantaina kattoo leffan nimeltä "Immortals" ♥
  • Aion yrittää kirjoittaa uuden biisin
  • Tervetuloa uudet lukijat :)

Kommentit

  1. Mäkin pelkään hammaslääkäriä ihan hirveesti, se on oikeesti jotain kammottavaa. Mutta on siitä tähänkin asti selvitty, kun olet sieltä päässyt kotiin, niin hemmottele itseäsi jotenkin palkkioksi siitä kurjuudesta, tai sitten ota kuulokkeet ja kuuntele musiikkia samalla kun oot siellä hammaslääkärissä, se voi auttaa! (:

    Hyvä että oot pysyny teristä erossa, vaikka mä tiiän se on tosi vaikeeta. Tykkään kovasti sun blogista, voimia ja haleja! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa