Työssäoppimisjakson loppu

Nyt jatkuu sitte koulu. Kävin siel sokokses viemäs todistuksen siit et olin hammaslääkäris. Sain sit työssäoppimispäiväkirjan takasin, mitä en kyllä täyttänyt, mutta sain kommentteja sinne työstäni. Olin kuulemma oma-aloitteinen. Ja sitten sain valita ittelleni n. 20e hintaisen paidan.


Mitä pidätte?

Hiukset on vaalentunu tooooooodella paljon siitä ku ne värjättii. Siitähän on jo melkee kaks kuukautta. Miten aika menee niin nopeesti :o

Kommentit

  1. En ole kommentoinutkaan tänne vielä:o Mutta kivan näköinen paita ja sopii sulle!:) Mitä opiskeletkaan muuten?:o
    Niin ja halusin vielä sanoa,että voimia hurjasti<3
    Ja tuo mustelma aijemmassa postauksessasi oli pahan näköinenO___o kunpa et satuttaisi itseäsi noin..tekee pahaa:C mutta niin jaksamisia ja voimia uudelleen:)

    VastaaPoista
  2. Sunko pitäis tosta muka laihduttaa :O Toivottavasti et enää mieti sellaista. Olet todella laiha.
    Mutta paita on tosi kiva. Tykkään!

    VastaaPoista
  3. vastaus anonyymille:
    kiitos kommentista. en mä enää niin usein mieti sitä. ehkä vähän ku kaveri painaa 42,8kg ja haluisin iteki kai painaa saman verran.

    VastaaPoista
  4. Mä haluisin haluisin haluisin niiiiin nähä sun hiuksist paremman kuvan, kun oon suunnitellut itsekkin sinisii hiuksii.. :3

    ps. oot nätti

    VastaaPoista
  5. vastaus anonyymille 2:
    kiitos kommentista.
    seuraavassa postauksessa voin nmäyttää paremman kuvan. kiitos :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa