seuraava päivä, S+G=?, JA edit: 15:11
käden hakkaamisen tulos... Mulla oli paha olo R 'n takii (ku riideltii) ja vähän S 'n takii ja sit viel S 'n uuden poikaystävän G 'n takii. MUT SE EI OLLU R 'N TAI S 'N SYY ET LÖIN ITTEENI, VAAN G 'N KU SE KUTSU MUA SÄÄLITTÄVÄKS. Vähä aika sitte G tykkäs musta ja nyt se sit seurustelee S 'n kans. Ei mua se häiritse. Mua häiritsi se ku S ja G oli muka "vain hyvii kavereita". S on silti mulle tosi tärkee vaik se oli/on G 'n kaveri. Tai siis G 'n tyttöystävä nykyää. Ne silti on kavereit vaik niil menis poikki. Ne vaa " kokeilee" . En kyl ymmärrä. Nii ja heti ku S oli sanonu okei nii G meni vaihtaa facebook parisuhde statuksen sillee et se on parisuhteessa. Siis haloo. Ketä vaihtaa sen heti ku saa myöntävän vastauksen. MUN MIELESTÄ siitä pitäis puhua eikä vaihtaa yksin ilman ees mainitsemista sille kumppanille. Sillo ku mä ja R alettii seurustella mä kysyin vast parin viikon päästä voisinko vaihtaa sen. ...