Tauko bloggaamisesta

Oon tullu siihen tulokseen että mun on parempi pitää pieni tauko bloggaamisesta. Pienellä meinaan siis kuukauden tai kahden kuukauden taukoa. Mä en lopeta tätä blogia vaan jatkan kirjoittamista sitten syys-lokakuussa.

Linkitän tähän tekstiin yhden ihanan kappaleen mikä sopii tähän jotenkin. Nauttikaa siitä ja muista teksteistäni sillä aikaa kun olen poissa. Siis jos joku jaksaa odottaa. Ei ole pakko :P

Kommentit

  1. minä odotan. Pärjäile siihen asti :)

    VastaaPoista
  2. Hei, oot miun lukija, enkä tiiä, ootko jo huomannu osotteen/nimen vaihdoksesta. Mut uusi osote siis: http://hiljainenhuuto.blogspot.com/

    ~~ ♥

    VastaaPoista
  3. Haluaisin niin paljon, mutta pelkään että uudelleen löydetty ystävyytemme ei ole tarpeaksi vahva ja menetän hänet taas. En tiedä mitä tekisin silloin. Mutta yritän kerätä rohkeuteni ja kysyä, koska en saa rauhaa ennen sitä.

    VastaaPoista
  4. totta, noh mä yritän sitten kun uskallan :)

    VastaaPoista
  5. hi :) kiitos ! ite oon kyllä vähän eri mielti mutta kiva et joku tykkää ;) älä pidä taukoa :(

    VastaaPoista
  6. en tietenkää julkase josset halua :) hui.. mä en haluis enää ikin joutuu tekee jälkii.. ja toivon etten tee. äläkä säkään. kiltti? <3

    VastaaPoista
  7. Anteeksi, että kommentoin näin myöhässä :( ! Joskus tauko on hyväksi, palaile sitten kun tuntuu siltä :) Saanko udella, mutta miksi pidät taukoa? Jään kaipailemaan blogia ♥

    Tsemppiä sulle!♥

    VastaaPoista
  8. eih haittaa :) laitan vain! mäkin oon saanu sen idean joltain muulta =) mut en suosittele oksentaam !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa