Kuume

Mul on nyt kauhee vauvakuume. Semmonen olo et haluisin lapsen. Aina ku nään vauvan tai ees pelkästään kuvan vauvasta nii tulee semmonen olo "mäkin haluisin lapsen. jos se vaikka muuttais mut". Uskon et lapsi oikeesti muuttais mua. Uskon et sillon haluisin parantua oikeesti. Kyl mun pitäis haluta parantua nytkin. Eilen mä mietinkin et haluisin parantua. Nyt vaa on semmonen olo et "miks mun pitäis parantua? enks mä oo parantunu? enks mä oo hyvä?" Mut enhän mä oo hyvä ku oon masentunu.
Ja yks syy vauvakuumeeseen on se et haluun R'n kans lapsen. Ennen ku kumpikaa meist kuolee. Ja mä pelkään ihan hirveesti et R kuolee. Mä pelkään sitä oikeesti. Mut se saattaa olla turha pelko. Mut silti eihän sitä tiiä millon joku kuolee. Mua pelottaa.



Kommentit

  1. Vauva ei sinänsä sinua paranna, koska arki pienen lapsen kanssa ei ole helppoa. Toipuminen lähtee sinusta itsestäsi! :) Minulle esimerkiksi kävi niin että kun sain tietää olevani raskaana, minun oli pakko saada vointini paremmaksi ja elämä siihen mallilleen, että pystyn huolehtimaan lapsesta, JOS halusin pitää lapsen itselläni. Ja tottakai halusin ja niin halusi myös lapsen isä. Lapsen synnyttyä vointini kuitenkin jälleen kerran huononi, mutta nyt on taas hyvä vaihe meneillään, kunhan muistan syödä lääkkeeni. :) Mutta ymmärrän kyllä kuumeilusi, silti toivoisin että "hoitaisit" itsesi ensin kuntoon, ennen kuin tekisit lapsen. Ihan lapsenkin kannalta ja oman vointisi kannalta. Voihan se mennä kyllä niinkin että vointisi paranisi vauvan tulon jälkeen, mutta sitä kun ei ikinä tiiä.

    VastaaPoista
  2. ymmärrän vauvakuumeesi, mutta ajattele asiaa lapsen kannalta...mitä jos et parantuisikaan? se olisi kamala ympäristö lapselle kasvaa. Anteeksi jos kuulostan syylistävältä, se ei ole tarjoitukseni, olen vain aina itse ajatellut, etten voisi tehdä lapselle niin

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa