Pelkästään hyvä kausi vai parantumisen alku?

Nyt on ollu jotenkin oudon hyvä olla. Ei oo vähään aikaan ollu pahaa oloo ja se on pieni ihme. Enkä oo viillelly pitkään aikaan. Siit on ainakin kaks viikkoo ku viimeks viiltelin. Ihan hyvä vaa.
Tuntuu todellakin et nyt on menos hyvä kausi masennuksen kans. Tai sit voi olla jopa et oon parantumas. Kunpa olisinki. Eilen illal oli vähän surkee olo mut se meni ohi. Mun ajatukset alko olla taas itsesyyttöksii esim "Sä oot ruma.", "Kukaan ei pidä susta.", "Sun pitäis olla kauniinpi." mut tällä kertaa mä osasin väittää vastaan. Osasin sanoo et "en oo ruma" tai et "musta pidetään kyllä" ja et "mä oon hyvä tällaisena ku oon".  Se oli kyl vähän outoo et osasin sanoo sillee. Mut oli ihan hyvä et osasin. Ja toivon et osaan sanoo vastaan täst eteenpäinkin niille itsesyytöksille.
_____________________________
Muistakaahan se kysymyspostaus. Lähettäkää lisää kysymyksiä. Julkaisen vastauspostauksen 23.7.2011 joten siihen asti teillä on aikaa lähettää kysymyksiä. Kysymykset ovat olleet MAHTAVIA. Kiitos niistä <3.

Kommentit

  1. Siitä se lähtee! :) Takapakkeja tylee kyllä, mutta niistä ei pidä lannistua! Ja muista, kiire ei ole, vaan päivä kerrallaan.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa