Labra käynnin jälkeen

Juu nyt on sit sielt tultu takas. Meni siel hetki. Mentii sinne oottaa noin 9.50 ja mut kutsuttii sinne noin 9.55. Istuin sit siihen tuoliin ja laskin ne putelit mitä se mieshoitaja asetteli siihen pöydälle. Selitin sille miten viimeks oli käyny et oli sattunu niin pirusti ja ku ei ollu tullu vasemmast kädest nii se sit otti oikeesta kädestä ja vieläpä aikas pienestä suonesta. Se sai vaan kaks putelii täytee ja kolmatta ihan vähän mut ei riittäny kolmantee ja mua alko siin huippaa ja oksettaa. Se työnsi roskiksen mun etee ja pyysin sitte vettä ja se anto muovimukillisen vettä. Mun käsi tärisi siin ku join sitä ja ku pidin mukii kädessä. Sit se hoitaja ehdotti et menisin odotus huoneeseen istuu n 10 minuutiks ku olin niin kalpee.
 
   Noin kymmenen minuutin päästä se tuli pyytään mut takas. Se sit yritti taas ottaa verta vähän eri kohdasta mut yhä siit pienestä suonesta. Kun siit ei tullu mitää nii sit me siirryttii huoneesee mis mä pääsin makuulle. Olo onneks helpotti siin. Siin se yritti taas ottaa siit pikkusest suonest verta mut ei tullu ku yks. Sit se taas passitti mut istumaan ja sano et toinen hoitaja ottaa mult ne loput.
 
   Hetken päästä nais hoitaja huusi mun nimen ja menin sinne. Pääsin onneks siel heti makaamaan ja olo oli jo parempi. Se sentää otti eri kädestä. Ja mä melkee sekoitin vasemman ja oikean. Ku se hoitaja sano "Käy siihen makuulleen nii saadaan otettuu vasemmast kädest tota verta." Nii mä sit sanoin "Mä melkee sanoin et eiks tää toinen oo vasen". Joo hyvin hauska juttu. Mut se nauro vähän. Mut oikeesti mä melkee sanoin et eiks tää toinen oo vasen. Siin ei sentää menny kauaa ku se otti ne loput kolme putelii. Ja sit mul oli paperi pala ja teippii molemmis käsis.

   Ja näytti varmaa huvittavalt ku mä ravasin siel labra huonees ja odotushuoneen välil.

Mut onneks se on ohi eikä hetkeen tarvii mennä uudestaa.

Ja viel muistutus kysymyspostauksesta. 
Oon jo alkanu tekeen sitä vastauspostausta mut julkaisen sen vasta ehkä viikon päästä.  Kysymykset ovat olleet hyviä.
 Kiitos niistä :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa