I fell again


En pystyny olee tätä kauempaa erossa terästä. Mut ei mul ollu paha olo. Käsi vaa hakeutu laatikkoon mis terä oli ja ennen ku huomasin olin jo tehny ekan viillon, ja toisen ja kolmannen. Enkä sit pystyny lopettaa ennen ku tuli isoin viilto sillä terällä vaikka se onkin pieni. Pieni mun veitsel mut iso teräl. Se on samanlainen viilto ku mikä tulee mun veitsel. Sen jälkee lopetin.



Ongelma tietysti on se ku mul on esitys tänää ja mun mekossa on 3/4-hihat joten jäljet näkyy. Saan kuulla varmaa täst mut ei voi mitää.

Kommentit

  1. Koita lopettaa viiltely, jooko? : (

    VastaaPoista
  2. Voi ei! :< Mulla on viime aikoina ollut samanlaista, että mä olen viillelly, vaikka mä en oo surullinen tai paha olo. Enkä mä oikein tajua miksi edes teen sitä... Tsemppiä sulle! ♥

    Siitä paastosta, että mä en osaa sanoa onko se helppoa. Kyllä kai jos on tottunu syömään vähän ja pieniin kaloreihin, niin kai se on helppoa. Pari ekaa päivää on kyllä mulle aika kidutusta, kun päätä särkee, nälkä ja kauhee kylmä! Oon kyllä kylmään tottunut, mutta mun kädetkin oli aika jäässä, joten se tuntui pahalta. Ja ne jotka on paastonnu monesti niin kyllä ne osaa helposti hoidella homman kotiin. Anteeksi tää vastaus oli aika epäselvä, mutta mun pointti on se, että aloittelijoille se saattaa olla vaikeaa, mutta ne jotka on monesti kokeillu niin ei se niille oo vaikeata. Ja parin päivän jälkeen se alkaa helpottaa.

    VastaaPoista
  3. Mä join perus fun light - mehua :D Jotkuthan ostaa niitä paasto paketteja joissa on jotain ihan virallisia mehuja, mutta en mä niitä kehannut ostaa, ettei äiti ihmettele. Sitten join kahvia ( kuulemma kahvia ei sais juoda, mutta en voi elää ilman sitä. En tiedä edes syytä miksi ei sais juoda ). Siinä ne; mehu ja kahvi. Totta kai, voihan sitä juua vaikka mehukattia, jos haluaa :D Tuolla fooruimeilla puhutaan, että ne tekee suolihuuhtelun aina paaston aikana, mutta mä en oo kyllä semmoista tehnyt! Musta se kuulostaa jotenkin karmivalta :O

    Koita ihmeessä, mutta pyri vaikka ensin koittamaan päivän tai parin ajan, ettei käy huonosti. Mä en ole koskaan koittanut pitkään, joten en tiedä minkälaisia oireita tulee esim. viiden päivän paastosta.

    Tsemppiä!♥

    VastaaPoista
  4. Aah, tuoremehu on kans just ihanaa! <3 Mutta hei, koita se kolme päivää maksimissaan! :)

    VastaaPoista
  5. no mulla on aika monta terää 2 terottimesta 5 sheiveristä ja 1 ihan kunnollinen partaterä mitä käytettiin ennenvanhaan :-) ja saat tottakai ! :-)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa