America's Next Top Model

Aloin tänää kattoo America's Next Top Model'n 7. tuotantokautta ja huomasin et olin tallentanu joskus yhen kuvan siitä. Ku etin joskus kuvia netistä ja tallennan niit. Esim viiltelyst kuvii tai enkeleist tai anoreksia/thinspo kuvii. Ja joskus olin tallentanu tän kuvan



ja olin aika yllättyny et se oli sieltä ja nyt tää tyttö ketä on siin on mun suosikki täl tuotantokaudel. Siis hän ja hänen kaksoissiskonsa on mun suosikkeja.

Söin äsken puol litraa jäätelöö.. Vanilja-suklaarouhe. Nyt ällöttää. On paha olla ja tekis mieli oksentaa kaikki pois.... En kuitenkaa viitti ku iskä on kotona.. Enkä muutenkaa luultavasti uskaltais ku en oo niin "rohkee"/uskalias tms.

Kommentit

  1. älä hei oksenna, ei siit loppujen lopuks seuraa mitään hyvää :(

    VastaaPoista
  2. Mä muistan noi kuvaukset. Noi oli kans mun lempparit. Jotain niin nättejä.<3 äläkä oksenna, se ei korjaa mitään muuta kun sen hetken tunteen.
    Tsemppiä! (:

    VastaaPoista
  3. Varastotöitä, melko ruumiillista työtä. 7½ tuntia jalkojen päällä. Ei ehkä paras mahdollinen työ tälläiselle..

    VastaaPoista
  4. Saa. En millään huonolla palkalla lähtisi sellaista tekemään.

    VastaaPoista
  5. Ihan hyvä vaan jos et oksentele, siihen jää niin helposti koukkuun (ei tosin omakohtaista kokemusta, mutta silti).

    Ja kiitos, ihanasti sanottu, varsinkin kun just reisiä (ja vatsaa) inhoan itsessäni eniten.

    VastaaPoista
  6. Kyllähän se toimi mun kohalla, mutta mä en oo pystynyt siihen 2-3 päivää pitempään ;< Ja sitten siinä on aina se vaara, että jos sorrut ahmimaan ihan kunnolla sen jälkeen niin ne menetetyt kilot tulee korkojen kera takaisin ;< En tiiä pitääkö toi paikkaansa, koska itse en ainakaan saanut niitä menetettyjä kiloja takaisin. Pikemminkin sain jotenkin ton mun syömisen kuntoon :D Mutta kai se jokaisella ihmisellä on erilainen :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa