Lenkillä

Kävin äske (puol tuntii sitte) lenkillä Millin kans. Ja me nähtii kaks jänistä. En ollukkaa nähny vähään aikaan. Huomen taas mennää Tampereelle. Me käydää äidin kans sen serkulla kylässä.

Aloin toissapäivänä pitää ruokapäiväkirjaa ja mua ällöttää lukee sitä. 21 palaa king size minttu-krokantti suklaata aamulla... Hyi. En mä vähään aikaan oo syöny suklaata niin paljoo. Enkä ees oo karkkii syöny paljoo tänä kesänä ku on ollu niin kuuma ettei tee mieli, eikä oo tehny mieli mennä oman "kylän" kauppaan ku näkis niitä ei-kivoja tuttuja. Ahistaa jo mennä jätskikiskan ohi kun siel on myymäs se yks tyttö meidän luokalt ketä naureskeli mulle pari kertaa.. Ja jätski kiskast tuli mielee ku kerran ku olin ottanu jätskin sielt ja olin menos autoo istuu ja kolme tyttöö tuli vastaa ja mun aivot heti heitti pahoi sanoi mieleen. Itsesyytöksii kuten "ne varmana aattelee miks tämmönen valas syö jätskii. Ei se sais syödä jätskii ku se on noin läski." En tiiä oonks kirjottanu ton jutun tänne jo aikasemmin ja oon liian laiska tarkistamaan. Ainakin nyt.

Kommentit

  1. munki lähikaupas on mun koululainen kassalla töissä, se on ihan kauheet jos ei oo muit kassoi, ja on pakko mennä sen kassalle...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa