Neste-/mehupaasto



Päätin et testaan neste-/mehupaastoo ja ekaks aattelin et pystyn siihe mut en sittenkää pystyny. Pystyin varmaa kuitenki olee syömättä 24h. Siis iltapäivästä iltapäivään. Mut sit ku meil oli esitys nii en pystyny olee erossa kuivakakusta mitä jäi joka esityksestä vähän ja mä olin aina syöny ne mit'ä oli jääny. Tää kuullostaa tässä niin säälittävält mut silti. Haluun yrittää sitä joskus uusiks mut teen sen sit kunnol ja terveellisesti(?). Jos teen sen terveellisesti nii sillon äiti ja iskäkin hyvä'ksyy sen vaik ne ei pidä siit.
Jos joku on kokeillut neste-/mehupaastoo ja saanu hyvii tuloksii nii voisiko joku heistä kertoa vinkkejä?
Olis kiva kuulla millaisia tuloksia sai jos kokeiki tätä. 

Kommentit

  1. Kyllä sillä saa hyviä tuloksia jos vaan jaksaa yrittää. Kannattaa oikeasti juoda paljon vettä ja toinen vinkki on että pidä "päiväkirjaa" siitä mitä syöt tai juot. Se auttoi minua.

    VastaaPoista
  2. Joka päivä ja KAIKESTA mitä suuhusi pistät oli se vaikka vaan purkka tai vesipisara, määrät kannattaa myös merkata!
    Ja veljeni on minua pari vuotta nuorempi.

    VastaaPoista
  3. Määriä voi arvioida esin, että montako desiä, jos normi juomalasi on 2dl (ainakin meillä) ja muutenkin lasket, että montako lasillistä vettä juot, paljonko menua jne. Kun tuossa paastossahan (minun versiossani) on rajana, että 0,5l mehua per päivä.

    VastaaPoista
  4. aivan niin, 0,5l mehua loput vettä ja ei syödä. tosi sun kannattaa syödä vaik salaattia tms. ku oot kuitenki nuori viel ni ei mee kroppa ihan sekasin.

    VastaaPoista
  5. Oon 14.v. mut siis ei tosiaankaan tee sulle hyvää jos et syö mitään.. voit pitää vaikka joka toinen päivä syömättä.

    VastaaPoista
  6. Itse en pitänyt varsinaista mehupaastoa, mutta olin paastolla juuri neljä päivää.
    Join kevyitä mehukeittoja, vitalinean jogurttia, biottan mehua, PALJON VETTÄ jne. Kannattaa kuunnella omaa kehoa, ettei mene liian niukaksi! Eikä paastolla oleminen tarkoita sitä ettei liikuta yhtään ;)

    Kirjoitin blogiinikin siitä muutama päivä sitten. Laihduin melkein kolme kiloa.
    Tsemppiä päätökseen, pystyt mihin vain!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa