Sä ansaitset parempaa

R ansaitsee parempaa. Mä oon aiheuttanu sille vain harmia ja huolta. Mut silti mä en haluis päästää siit irti. Mut se oikeesti ansaitsee paremman tyttöystävän. Tällanen masentunut paska(=minä) on huono ja nolla ja se ansaitsis tytön joka olis 10000. Mä rakastan R'ää tosi tosi tosi paljon. Mä en haluis päästää irti. Mut ehkä mun täytyy. Mut mä en haluis. Mulla on tosi paha olla ja haluisin ehkä viillellä mut R'n vuoksi en viiltele. Jos ees nyt kerrankin voisin tehdä edes yhden hyvän asian.
Anna minulle anteeksi.
Olen niin pahoillani, R.

Kommentit

  1. R ei varmana ite ajattele noin. Jos toista rakastaa, sitä todella rakastaa kaikkine vikoinensa. Piste. Se on onnekas kun joku välittää noin paljon. Kyl mä tiiän tunteen.

    xxx

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa