Matka Särkisaloon, Förby'hyn ja takaisin + päiväni kuvina

*** VAROITUS! Pitkä teksti! *** Skippaa loppuun jos sua ei mun päivä kiinnosta ***


Me lähettii n. klo 10.30 ajelee särkisaloon. Me suunniteltiin käydä siel Kotkanpesä 2000 nimises paikas syömäs. Siit on jo tullu tavallaa perinne mut edellisinä vuosina me ollaa yövytty siin lähellä. Tällä kertaa me vaa ajettii sinne, syötii siel, ostettii perunamaustetta ja lähettii ajaa takas kotii. Yhteen suuntaan ajo kesti noin 2 tuntii ja 30 min. Otin matkalta kuvia ja sit muutenkin otin kuvia aika paljon joten teen nyt sellaisen päiväni kuvina tyyppisen postauksen. Jokaisen kuvan jälkeen kerron hieman siitä kuvasta.


Oltiin oltu matkalla n. 1 tunti ja 30 min. 

Tätä kirjaa luen nyt. (Se on enkuks)

 "Ilma +19C
Tie +24C"

 Tunneli :)

Kolmio sähkötolppa

Kotkanpesä 2000'n mainos 

Kotkanpesässä oleva taulu

Ja toinen taulu siellä samassa paikassa

Siin on satama vieressä. Me joskus käytii kävelemäs siel. Se on hieno paikka.

Kokista ♥

Numero 31

Toi oli niin hillittömän iso joten oli pakko ottaa kuva

Oli hassun näköisiä porkkanoita. Ku en ollu pitkään aikaan nähny kunnon porkkanoita niin kuin noi.

Kotkanpesän piha. Siinä näkyy se mainos mistä oli aikasemmin se kuva.


"Särkisalo kk  6
Finby kby  6"

"Yleinen tie päättyy"
"Allmän väg upphör"

"Irmer Stenbergin tie"
"Irmer Stenbergs väg"

Toi oli hienon näköinen

Mulla ei oikeestaan oo hajuukaan mikä toi o.


"Förby"

Mä yritän näyttää mun kynsiä ku lakkasin ne eilen ihanalla värillä ♥

Ja kun edellisessä kuvassa ei onnistunut näyttää mun kynsiä nii näytän paremmin täs.

Tätä me tultii sieltä hakemaan. Se on hyvää!

Jouduttii oottaa hetki ku siel korjattii siltaa.

Ja hieno mikä-lie-nostokurki-juttu

Hienoo maisemaa :).

Takapenkillä kuuntelen musaa ja pelaan Angry Birds'ii.


Lakkasin sit varpaankynnetki sil ihana väril ♥

Me mentii sit grillaa äidille. Ja Millihän se siel oli vastassa. Ja se "laulo" taas niin söpösti ♥

Milli söi vähän punaviinimarjoja ...

... ja sitten lipoi huuliaan.

Se on niin söpö ja hyvä malli ♥

"Hmm?"

"Jes pallo!"

"Leiki mun kans !"

"En mä enää jaksa"

"Väsyttää"

Tää oli mun mielestä niin hieno :D

Milli kaivaa kuoppaa.

"Mitä sä tuijotat? Tää on mun juttu."

Millin nenä on ihan mullassa ku se kaivo sitä kuoppaa.

Se on niin söpö ♥


Meidän ihme grilli juttu(kaivonrengas) on vähän halkeillu

Milli lepää omassa pikku kuopassaan.

Tää oli mun mielest hieno vahinko kuva.

Tää on parempi kuva mut mun mielest se edellinen on vähän hienompi tavallaan.

Milli kattoo et jos se ehkä sais jotain ku äiti kasaa grilliruokia tarjottimelle et syödää ulkona.

"Minäkin ottaisin"

"Saiskohan? Hmm?"

Milli kaivaa kuoppaa ulkopöydän alle.

Sama juttu täskin kuvassa :).

Kun se on valmis nii sit on Millillä lehti nenässä. Söpöä ♥

Tällasseen kuopan se teki. (Ei näy hirveen hyvin)

"Pallo ! Tule tule tule"

"Pallo ! JEEE!"

"Olen söpö"

Mä näytän pitkältä :o

Kuplia.

"Olen söpö ♥"


Tää vielä on matkalta särkisaloon. Oli vaan pakko ottaa siitä kuva. Siinä lukee "Ystävyyden majatalo"

______________________________________

Muistutus vielä kysymys postauksesta. Vastaukset tulee 23.07.2011. Sori jos muistutan liian monta kertaa, mutta haluaisin vielä pari kysymystä mihin voisin vastata.

Kommentit

  1. siitä ranteiden näkyvien suonien kohalta, vaikka valtimo kai se kuuluisi löytää...

    VastaaPoista
  2. noh en osaa oikee selittää kuin iso, mut sellanen et se oli niinkun auki, sellanen ~5mm levee avohaava... itellänikin paljon haavoja jotka luultavasti ois pitäny tikata, mut jota en oo kellekään lääkärille näyttäny.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa