Smile


Yeah
and that's why I smile
It's been a while
since every day and everything has
felt this right
and now you're turning all around
and suddenly you're all I need
The reason why I smile


Tää biisi sopii siihen mitä tunsin melkein vuos sitte ku tapasin R'n. Olin ollu kesäl kolme kertaa osastol ja jossai kohtaa olin melko huonos jamas siihen saatto vaikuttaa se et jouduin käymään läpi oikeusjuttuu. Sit alko lukio ja tapasin R'n ja kaikki alko kääntymään parempaan suuntaa. Ja nyt kun tää biisi tuli nii toi kohta oli niin sen kuulonen mitä tunsin sillo. Tai siis enhän mä sitä sillo aatellu mut nyt sen oon huomannu. Ja nyt kuuntelen tota biisii koko ajan. 


R on parantanu mun elämää niin paljon. En vois ikinä kiittää häntä tarpeeks. Tiedän et hänel on ollu vaikeeta mun takii. Mun masennuksen takii. Mut toivon et olisin pian parantumas ja olisin aiheuttamatta vaikeita oloja hänelle ja voisin olla iloinen taas kerran. Iloinen ja onnellinen ja tyytyväinen itseeni. On sinne viel matkaa mut kyl mä sinne joskus viel pääsen.

Kommentit

  1. Onneks R on auttanut sua sun elämässä. ☺ ♥ Mullakin rakas on tukenut ja en voi myöskään kiittää häntä tarpeeksi koskaan ♥

    VastaaPoista
  2. Mikä oikeusjuttu :?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa