Suomen huippumalli haussa + Nigel Barker ♥

Oh my God! Nigel Barker! Ku se oli siinä Suomen Huippumalli Haussa ohjelmassa nii mä menin vähä sekaisin. En paljoo mut virnistelin koko ajan ja hihitin. Nigel Barker on mun idoli. Siis Johnny Depp:n lisäks. Ne kaks miestä on maailman seksikkäimpiä. Johnny voittaa vähällä. 

Mut siis olin innoissani ku näin Nigelin tos ohjelmas. Ku oon kattonu America's Next Top Model'ii 15 tuotantokautta nii on ollu aikaa ihastua siihen. Vaikutan varmaa pikkutytöltä... Mutta oikeesti se on niin ... ei oo sanaa millä kuvata sitä. 

Se jakso oli kans hieno. Ne kuvas sen ryhmä kuvan mistä tyypit hävii sillo ku ne putoo. Löysin ihanan thispo kuvan jonka laitoin heti taustakuvaks. Minnan kuva oli nätti mut mun silmät meni heti sen mahaa tai siis mikä siinä kohtaa on ku ei vaikuta olevan mitää mahaa. Haluun tommosseen. Onks vinkkei miten voisin saada edes vähän sinne päin ? 

Tällaisen mahan mä haluan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa