Mielenterveyskuntoutuja

Se mä kai oon. En tiiä. Siis siel ku käytii puhumas siit sijoitus jutust nii tuli se termi esiin. Mielenterveyskuntoutuja. Ei tullu kuitenkaa selväks sijoitetaaks mua mihinkää lähelle. Vaihtoehdot ei ollu hirveen lähellä. Jos mut sijoitettas johonki niistä nii en pystyis jatkaa tässä koulussa. Tää koulu on mulle tärkee. En haluu lähtee sielt. Tää koulu ja tää paikka. En haluu hylkää mun kavereit enkä R'ää todellakaan. Ahdistaa ajatuskin. Kyllä mä täällä pärjään kunhan saan olla kavereiden ja rakastamani ihmisen, R'n kanssa. En haluu hylätä heitä.

Tänää aloitettii tekee "Minä kirjaa". Sen pitää olla 8 sivuu tai enemmän koneella kirjotettuna siis. Pari kaverii vitsil heitti et oon tietokone nörtti ku laitoin siihen tekstikehyksii ja nuolia ja kuvia siirtelin jne. Mä vaa selitin et mä kävin pitkän atk'n peruskoulus.

Muuten päivä on menny iha hyvin. Nyt me tehää tortilloit. Paitsi kurkku puuttuu :(

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa