"Ei se viiltely nyt heti lopu mut sit joskus"

"Ei se viiltely nyt heti lopu mut sit joskus" mun omahoitaja sano ton. Siin vähän ennen ku lähin sielt osastolt. Mun tekis mieli yllättää kaikki ja olla viiltelemättä ja lopettaa viiltely just nyt mut silti vähän tuntuis et haluisin viillellä. Mut sen oon päättäny et mä HALUAN parantua. Siitä ei oo epäilystäkään. Mut silti se viiltely kummittelee mieles.

Onneks kuitenki mulla on ollu parempi olla nytte. Ei oo tarvinnu ottaa tarvittavii. 

Mulla on se varvastoimenpide juttu perjantaina. Siin leikataa kynnest puolet pois ku se kasvaa ihon sisää... Siin kyl annetaa paikallispuudutus mut mua pelottaa tosi paljon. Ehkä vähän liikaa ja turhaan kans mut mä pelkään. Pelkään sitä neulaa kun laitetaa se puudutus ja pelkään et jos ne vaik leikkaa vähän ohi tai jotai. En mä tiiä. 
  Mut pelkää'n kuitenki. Enkä uskaltais mennä yksin... R valitettavasti ei pääse mukaan eikä iskä suostu tulee muuta kuin kyyditseen mtu sinne ja takas kotii.. 
  En mee sinä päivänä kouluu ku on tää varvastoimenpideoperaatio juttu ja sit on psykologi samana päivänä mut myöhemmin tietty. Ainii onhan mulla psykologi jo maanantaina nii pääsen puhuu siit et pelkään. Ku mulla (onneks) tihennettii niit käyntei siel. 

Mut täs tais olla jo tarpeeks. Pärjäilkää siel :)

Kommentit

  1. Sinä itse päätät milloin se viilteleminen loppuu, ei kukaan muu.

    VastaaPoista
  2. pidä kiinni siitä halusta parantua! tässä yks sivusta viiltelyn lopettamisesta englanniksi jos kiinnostaa joka saattais auttaa http://www.selfinjury.org/docs/selfhelp.html

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa