Miksen voi päästää irti

Kuten jotkut teistä on ehkä älynneet(laskurin ja "Kun viiltelen merkkaan rehellisesti X" jutun kautta) , mä viiltelin taas.......
Maanantaina, tiistaina ja tiistai iltana.

   Sillon tiistai iltana sit ku olin jo sängyssä kattelemassa housee nii älysin mitä olin tehny ja pyysin iskää tulee käymään. Se sit tuli ja annoin sille terät. Se vähän suuttu, mut tänää se ei ollu enää vihainen.

   Yks mun kaveri oli kans viillelly. Sen käsi on niinku tiikerillä, lilojen arpien takia aikasemmin ja nyt vielä enemmän uusien viiltojen takia ja ainoa asia mikä mulle tuli mieleen oli "kumpa munki käsi olis tollanen". Miks ihmeessä mä aattelen tollee. Miks ihmeessä mä aattelen et käyn ostamas lisää teriä ja teen mun kädestä sellaisen... Miks... Luultavasti siks ku oon koukussa...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa