Päivälomalla

Eli siis nyt pääsin päivälomalle. Klo 10-19. Ja nyt voin selittää mitä kävi. Tai siis voin yrittää.

Kun menin torstaina psykologille nii sinne oli soitettu n 3 kertaa koulusta. Tai siis sille mun hoitavalle lääkärille. 3 huolestunutta puhelua koulusta. Se mun psykologi ja lääkäri oli puhunu kahestaan ennen ku menin sinne et oliskohan nyt osasto jakson aika. Ja kun menin sinne psykologille olin vähän helpottunu kun kuulin sen.
 
Olin siis tiistaina ottanu kolme panacodii illal, keskiviikkona koulussa kolme panacodii ja illal viillelly reiteen ja käteen ja torstaina koulussa viiltelin. Torstaina ekalla tunnilla ope huomas ku raavin niit viilto jälkii ja vei mut mun luokan toisen ryhmänohjaajan luo ja sit tää ryhmänohjaaja vei mut terkkarille. Terkkari puhdisti haavat kädest ja jalast. Ja se laitto pari teippii isoimpaa viiltoo jotta se pysyis kiinni sillee ja sit joku juttu siihen päälle ja sit sideharso päälle et se pitää sen paikallaa.

Oon nyt älynny et heti ku avaan suuni nii esitys alkaa. Heti ku alan puhuu nii sit tulee hymy ja nauran mut heti ku oon yksin nii hymy hyytyy. Enkä osaa oikeen näyttää mun pahaa oloo. Se ärsyttää. Luulin ennen et en mä esitä et olis hjyvä olla mut nyt oon älynny et mä esitän vaikka en haluis. Se tulee automaattisesti.

Mun piti kirjoittaa jotain muutakin mut en enää m,uista. Tää on just sitä mun muistikatkos juttuu mut nyt vaa täällä.

Kommentit

  1. Kuinka pitkää osastojaksoa ovat sinulle suunnitelleet? Muista että sielläkään ei ikuisuuksia voi olla ja lisäksi parantuminen lähtee täysin itsestäsi.

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä, haleja ja voimia sulle!♥ Mä en tiedä, mitä tsemppaavaa sanoisin nyt... mutta ehkä se osastojakso on hyväksi sulle.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa