The Mortal Instruments

Sain just tietää et The Mortal Instruments sarjasta tulee viel kaks kirjaa. JES! Tää sarja on mun absolute favorite.

Mulla on neljä ekaa kirjaa enkuks(City of Bones, City of Ashes, City of Glass, City of Fallen Angels) ja eka kirja suomeks(Luukaupunki) ja saman kirjailijan yhen toisen sarjan(joka liittyy tähän The Mortal Instruments -sarjaan) eka kirja(Clockwork Angel) enkuks. Mun ehkä pitäis ostaa Tuhkakaupunki ja Lasikaupunki suomeks(The Mortal Instruments -sarjan toka ja kolmas kirja). Tää sarja on aivan mahtava ♥.

Ja sit sain tietää et City of Bones -kirjasta olaan tekemässä elokuva. Lily Collins esittäis Claryy ja Jamie Campbell Bower esittäis Jacee. Hyvät valinnat. Odotan innolla sitä elokuvaa. 

Oon lukenu tän ekan kirjan 2 kertaa suomeks ja nyt luen kolmatta kertaa enkuks. Toisen ja kolmannen kirjan oon molemmat lukenu kaks kertaa enkuks. Neljättä kirjaa en oo viel lukenu enkä myöskään sitä toisen sarjan ensimmäistä, mutta sitten ku oon saanu luettuu nää kolme ekaa nii jatkan suoraa niihin uusiin. En jaksais odottaa. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa