Tekisin mitä vaan jotta saisin panacodii tai huumeita

Otin sit koulus kolme panacodii. Noin puol yhdentoista aikaan. Halusin vaa pään taas sekaisin.
  Olin aamulla käyny nuoriso-ohjaajan  luona ja kertonu sille et otin eilen kolme panacodii. Ja sit ku oltii menos syömää se tuli siihen ja sit mä kerroin et ne loput 7 panacodii (mitä olin ottanu mukaan eilen) oli mulla koulussa mukana ja et olin ottanu niist kolme nii sit se vei mut terkkarille. Terkkari sitte sano et se soittaa mun hoitavalle lääkärille ja sit se nuoriso-ohjaaja sano et mun pitää viedä ne loput panacodit sille ruokailun jälkee. 
  Mä vein ne. Mut kaduin sitä sitten myöhemmin. Meil oli jotai leffan kattomist mut en jaksanu joten menin selailee vogue'e kirjastoon. N oli siin vieres. Mulla oli pää sekaisin ja sit aloin keinuu edes takas. Jossai kohtaa mun opet tuli siihe ja kysy et onks kaikki ok. En vastannu mitää. Hetken päästä ne pyysi mut johonki opehuoneesee. Me puhuttii siin jotai. Tai siis ne puhu ja mä vastailin hyvin lyhyesti. Hetken päästä mun ryhmänohjaaja soitti iskälle ja pyysi et se tulis hakee mut ku en oo koulu kunnossa. 
  Nii se nuoriso-ohjaaja soitti äidille sillo aamulla ja sit sen jälkee ku olin vieny ne lääkkeet sille nuoriso-ohjaajalle. Eikä äiti vastannu mitää. Siis se ei tekstannu mulle mitää eikä soittanu. Ärsytti tosi paljon..
   Nyt mulla on jo parempi olo. Mut tuntuu et tekisin mitä vaan jotta saisin panacodii tai huumeita. Haluun vetää pään sekaisin jottai unohtaisin kui paska ihminen mä oon...

edit 18.01:
Löysin kaks terää pöydältä. Ja sit tietty viiltelin.....

Kommentit

  1. en yritä nyt pätee tai mitään enkä muutenkaan oo täs asias paras puhuu, mut kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon et älä oikeesti rupee käyttää mitää kolmiolääkkeitä tai sekakäyttää, ei ihan oikeesti kannata (vaikka varmasti tiedät sen itekki) siinä menee vaan ihmissuhteet paskaks ja pää vielä enemmän sekasin...

    VastaaPoista
  2. Seisot kuilun reunalla, älä hyppää! Niin moni yrittää päästä kuiville aineista ja sinä haluat vajota alas....älä tee sitä! Itse joudun käyttämään vahvoja särkylääkkeitä sietämättömään kipuun ja tiedän, mitä on vieroitusoireet. Mut tää on ihan jotain muuta, kun että sinä vapaaehtoisesti alat sekoileen. Olen valmis kaikin tavoin auttamaan, jos haluat. Voit kirjoittaa henk. koht. Jos ei kukaan muu välitä?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa