Ärsyttää...

Mitenniin viiltely ei oo tarpeeks hyvä syy et voisin mennä osastolle.
(kuulin tän jo viime vuonna mut nyt se alkaa ärsyttämään)
Okei ootetaan vaa et silvon itteni palasiks ehkä sitku oon ruumis huoneel nii tyypit aattelee et ehkä se osasto oliski auttanu. No ehkä. Tuntuu ettei ketään ammatti-ihmistä kiinnosta tää mun viiltely. Nii ku en viillä liian syvälle... Se yks lääkäriki sano et "sä viillät vaa pinta haavoi. Sä et viillä niin syvälle ku muut". Tuntu siltä kuin se olis yllyttäny m,ua. No katotaa kui syvälle viillän. Katotaa ku mut löydetää oman huoneen lattialta isossa verilammikossa ja huomataan et mä oon tehny syvimmät viillot mitä kukaa on tehny. Ehkä sit joku ymmärtää...

Kommentit

  1. Jos jokainen itseään viiltelevä nuori olisi osastolla, loppuisivat osastot kesken. Tai oikeastaan ovat loppuneet jo ja siksi vaaditaan muitakin "syitä" kuin viilteleminen, jotta otetaan osastolle. Niihin nimittäin on tosi pitkät jonot! Mutta ymmärrän kyllä miksi olet turhautunut. Minuakaan ei aikoinaan otettu "tosissaan" kunnes huomasivat ettei minulla oikeasti ole kaikki ihan kunnossa. Mutta siitä seurasikin useamman vuoden kierre eri osastoilla, kunnes alkoin paranemaan. Mutta kaikkea hyvää sinulle ja älä tee itsellesi mitään! :) Vuosien päästä katsot arpisia käsiäsi ja mietit mitä on tullut tehtyä. Puhun kokemuksesta. Eikä se osastolla oleminen mitään kovin herkkua ole. Päinvastoin!

    VastaaPoista
  2. haluutko sä osastolle? siltä se kuulostaa? ja toi sun viilteleminen kuulostaa ihan kilpailulta

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa