eka päivä

Ei se ollukaa niin paha. Jännitti kyl aika paljon. Meil on kaks ryhmää. Molemmis 15 tyyppii. Mun ryhmän ryhmänohjaaja on mies mut ei se sillee häiritse mua ku se on mukava tyyppi.
  Koko ryhmä vaikutti mukavalt. Me mentii jotai nimi leikkii ja nyt uskon et osaan tyylii kaikkien nimet. Ja oli aika hassu nähä yks tyyppi mun vanhalt luokalt. Siis se oli mun luokal ekal ja sit se jäi luokalleen ja nyt se on taas mun kans samal luokal. Hassuu.
 Se on tosi iso paikka. Rakennuksii on monta ja ihmisii siel on yhteensä 3000. Joten se on hyvin paljon enemmän kuin mun edellises koulus.
  Ruokalakin on hieno. Isompi kuin edellises koulus ja hienompi. Ja ruokakin on parempaa :P.
Menin sinne bussil ja se oli ihan jännää. Oli kiva vaa istuu bussis ja kuunnella musaa. Puoles välis matkaa bussi tuli iha täytee. Matka oli kokonaisuudessaan 45 min, eli melko pitkä. Ja mul oli kauhee nälkä ku olin heränny viidelt aamulla sillon syöny lautasellisen(siis yhen lautasen (jos sanoin ton sanan väärin)) muroja. Mä sit söin purkkaa siel bussis ja toivoin et mun maha ei murisis. Onneks päästii melko nopee syömää.
  En jännitä huomista paljookaa. No okei. Ehkä vähän mut en todellakaan yhtä paljon kuin tätä päivää.

AINII! Pääsin siihe zumba ryhmään :). Se aika on vaa vähä hassu. Lauantaina 10.15. Ei se kai paha oo ku on niin lähel mut silti.. :P

Kommentit

  1. Kiitos, että välität ♥ se lämmittää mieltä.

    Paljon voimia ja tsemppiä sulle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa