Lupaan lopettaa viiltelyn

Ei tauko kestäny kauaa mut tää on vaa tavallaa testi ja jos asiat menee huonommiks jatkan sitä taukoo. Taukoo aloin pitää koska asiat meni mulla (yksin mulla, ei mulla ja R'llä) huonosti. Huonommin ku vähään aikaan oli menny. Enkä halunnu valittaa tänne. Siks pidin taukoo ja jos asiat menee tosi huonoks taas mulla, sit jatkan taukoo.


Mä oon nyt luvannu lopettaa viiltelyn.  Ku eilen laskin uusimmat viillot ja niit oli paljon nii sillon älysin et tää ei voi jatkuu. Älysin et viiltely tuhoo mun suhteet ja jos mun suhteet tuhoutuu, mä en selvii. Äsken kävin ite heittämäs terät roskii. Se oli parempi et heitin ne ite roskii kuin et olisin antanu ne iskälle.

Nii joo. Mä pääsin ammattistarttii :). Ja koulu alkaa ens viikol. Se jännittää aika paljon. Mua pelottaa et tyypit ei pidä musta tms. 

Kommentit

  1. ihanaa että olet päättänyt lopettaa viiltelyn :) oispa mullakin tollasta voimaa...

    VastaaPoista
  2. vaikeet se varmasti tulee olee mut tärkeint on et yrität

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa