Sekaisin

Mä eka aattelin etten kerro tätä tääl mut nyt on kyl pakko. En vaan voi olla kertomatta.

Menin ottaa kolme panacodii. Kolmio lääkkeit. Joo oon tyhmä. Ne on äidin. Tai siis oli. Teki vaa mieli saada pää sekaisin ja kevyt pää ku en saa viillellä. Tyhmää se on tiiän. Mut silti.
Kerroin äidille ja iskälle ku ne oli siin ja äiti sit soitti myrkytystietokeskuksee ja ne sano siel et kolme on semmonen maximi hoitojuttu eli ei sillee oo mitää hätää mut saattaa tulla melko paha olo.





Kommentit

  1. Aika huolestuttavalta tuntuu. Varmaan sun vanhemmat on huolesta sairaita. Ei käy kateeks. Ite oon äiti ja kyllä veisin omaa lastani lujaa vauhtia hoitoon, jos tietäisin edes sen mitä olen blogistasi lukenut. SUN TARTTEE SAADA APUA!

    VastaaPoista
  2. ei ne ollu huolesta sairaita. ne vaa oli vähän sillee ok. mut sit ku kerroin et mun ystävä oli ihan tosi huolissaan nii sanoin äidille et se mun ystävä oli sanonu et pitäis soittaa johonki nii sit äiti soitti. mut ei se ees ihmetelly vaik tiesi et suositeltu määrä oli 1-2 tablettii.
    mä silleen jo saan apua mut joskus tuntuu etten saa tarpeeksi. kiitos kommentistasi.

    VastaaPoista
  3. Onneksi sulle ei käynyt mitenkään! Kyllä mä ymmärrän miksi sä haluaisit saada pään sekaisin, koska välillä vaan on liian vaikeata olla erossa viiltelystä. Mutta toisaalta sun pitää vaan keksiä jotain muita tapoja estää itteäs viiltelemästä!

    Tsemppiä!♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa