En onnistunut pitämään lupausta

Tää oli arvattavissa. Mä en pystyny lopettaa viiltelyy. Ärsyttää... Ja tuntuu et haluisin viillellä uudestaan ja uudestaan :/


Mutta huomenna alkaa herkkulakko. Yritän sen pitää koossa.

Kommentit

  1. Ei se ole varmaan kenelläkään ensimmäisellä tai toisellakaan yrityksellä onnistunut, pitää vaan jaksaa alottaa taas uus yritys... (hah hyvä mun täs mitään pätee, mut silti) :)

    VastaaPoista
  2. En oo koskaan ymmärtänyt tota viiltelyy...osaatko kertoo, mikä siinä "viehättää"? Miks sun on pakko viillellä ittees? Miltä tuntuu, silloin kun annat periksi ja tartut terään, entä miltä tuntuu, kun saat veren valumaan? Helpottaako se? Uteliaisuuttani kysyn, itselläni ei tule milloinkaan mieleenkään....

    VastaaPoista
  3. vastaus anonyymille:
    En oikeen osaa selittää mikä siinäö viehättää. Ehkä se kun joskus tekee vähän isomman viillon niin sillon tulee se endorfiini kohahdus. Mulla kahdenlaisia ajatuksia viiltelystä, "haluun lopettaa" ja "en todellakaan halua lopettaa". Mä oon koukussa viiltelyyn. Ja ehkä se tekee musta huonomman ihmisen. Jos tekee nii sitten tekee.
    Eikä mun sillee oo "pakko" viillellä. Mä vaan tykkään siitä. Tykkään siitä aivan liikaa mut tykkään kuitenkin.

    VastaaPoista
  4. Ehkä sun mielestä pienin, mut mun mielestä aikas iso seuraus viiltelystä on se, että joskus aikuisena ehkä/varmasti häpeet jälkiä. Sun lapset kysyy, ett mistä noi on tullu. Ne ehkä vaikuttaa sun ammatinvalintaan, työpaikan saantiin jne. Kahdeis miettii nyt, ettei tekis enempää. Käyks jossain puhumassa sun ongelmista. Tarttis. Kun saat mieles tasapainoon, ei varmasti tartte pilata ittees ja kaunista ihoa. Oo kiltti ja pidä itsestäs parempaa huolta!

    VastaaPoista
  5. vastaus anonyymille:
    onhan se aika iso seuraus mut nyt ku vahinko on jo tehty ja arvet on isot nii tuskin se enää paljon vaikuttaa. mut kiitti kuitenki

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa