Siniset hiukset

Nyt tiiän millasseet hiukset haluun. Siniset. Niinku tällaiset(kuvat). Melko saman pituiset kuin nyt. Siis vaan siistityt eli kaks haaraiset pois. En tiiä miten m,uut reagoi mut tää on se mitä mä haluun :).




Btw käytii tänää S'n kans Tampereel. Oli kivaa. Sain uuden takin talveks ja ostin turkoosin eyelinerin :)


edit 21.06:
Jotenki tekee taas mieli viillellä. Haluisin viillellä enkä oikeestaan tiiä mmiks. Tekis mieli vaa vetää reisi täyteen viiltoja koska käsiin en voi enää tehdä. On vaan oudon tyhjä olo. Outo olo. Vaikka oli mahtava päivä niin nyt on tyhjä olo. Ehkä yön yli nukkuminen auttaa. En halua olla huomenna ahdistuneena koulussa vaan haluan että mulla on hyvä olla. Kyselen mielipiteitä sinisistä hiuksista enkä välitä vaikka joku ei pitäisi sillä mä kyllä värjään mun hiukset sinisiks sano muut mitä tahansa.

Kommentit

  1. Näytä maailmalle - ja itselles - että oot vahva. Tarpeeksi vahva vastustamaan kiusausta tuhota itses, kauniin ihosi. Voi että, TIEDÄN, että joskus kadut syvästi sitä, että olet pilannut sen. Uskoisit. Viiltely on niin turhaa. Itselläni on hirveet arvet monista monista lapsena tehdyistä leikkauksista ja niin mielelläni antaisin ne pois. Älä TURHAAN tee itsestäs rumaa...

    VastaaPoista
  2. Siniset hiukset on tosi kivat! Mulla oli kesällä just tommoset shokkisiniset. Se väri vaan kulu niin hempuran nopeesti, muuten se olis ollut ihana.

    VastaaPoista
  3. ää mäkin oon aina halunnu siniset hiukset mut mutsi katsois mua kieroon sen jälkee

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa