Ahistaa

Ahdistaa niin hirveesti. Miten voi näin paljon ahdistaa kun saa tietää et yks tyttö tulee meidäbn kans kattoo leffaa. Se on ihan mun kaveri tai tuttu ja pidän siit mut aina sen seuras mua alkaa ahistaa. Ahdistaa ku se on niin kaunis ja laiha ja onnellinen ja tulee mielee kui mä en oo mitää niist.




edit 19.01
ahistaa niin paljon et oon viiltäny vasemman käsivarren täytee ..... vittu...

Kommentit

  1. Onko viiltely sitä, että tarvitset jonkun huomiota? Odotatko, että joku näkis ja ottais sut tosissaan? ETkö todellakaan saa apua ilman äärimmäisiä tekoja?

    VastaaPoista
  2. vasuats anonyymille:
    ei viiltely oo sitä. joskus viiltelen koska se on kivaa ja joskus koska tuntuu että ansaitsen sen kivun. en odota et joku näkis. joskus en vaan jaksa piilotella niitä. ja mä saan jo apua.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa