Koulun alku


Mä alotan ylihuomenna ammattistartin toisessa kaupungissa ja ikääni vuotta nuorempien ryhmässä. Mua jännittää. Hyvin paljon. Tuntuu et se on ihan kiva mennä uuteen paikkaan mis ei oo tuttui mut silti se pelottaa. Varsinki ku ne ihmiset siel ei oo mun ikäisii koska mä kävin vuoden lukioo, lopetin sen ja nyt hain uusiks. Mut oon kuitenki innoissani koko jutusta sillä sen jälkeen uskon tietäväni paremmin mitä haluan tehdä työkseni.  

Mua myös mietityttää et onks siel liikuntaa. Jos on, nii mä oon pulassa. Ku nyt mä pidän hihaa alhaalla koko ajan ja huivia kaulassa koko ajan. Jos on liikuntaa mä tuskin saan pitää huivii tai pitkähihasta koko ajan ja jos en saa nii tyypit näkee nää "hienot" arvet... Nojaa. Oma häpeeni se on varsinki ku oman käden jälkiä ne on.

Tänää kuitenki aion yrittää rentoutuu (leffaillan ja herkkujen avulla) ja sit vast huomen stressaan enemmän.

Kommentit

  1. Luin jonkun matkaa blogiasi ja olen pahoillani siitä, miten paha olo sulla on. Koet olevasi liian lihava, vaikka kuvissa olet kaunis ja aivan sopiva, et yhtään lihava. Oletko kokeillut kiloklubin ohjeita terveelliseen ruokavalioon. Suosittelen. Paljon helpompaa, kuin kirjoittaa vihkoon ruokapäiväkirjaa. Tämä ohjelma http://kiloklubi.fi/ laskee valmiiksi kalorit ja neuvoo, mitä syöt liikaa ja mitä liian vähän. Kumpa saisit elämäsi raiteilleen!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa