Zumbaaaa

Testasin tänää ekaa kertaa sitä zumbaa. Basic dvd'tä eli mis ne opettaa niit liikkeitä, eka ne näyttää sen ja sit opettaa sen pienissä osissa, lisäten vähitellen vaikeutta. Sen dvd'n koko pituus on jotai n60min mut pääsin vaa ehkä puolee välii ku turhauduin. Siis ne oikeet tempot on niin nopeita. Ja ne oli vaikeita. Mutta huomenna yritän uudestaa. En aio lopettaa tätä. En aio jättää tätä kesken. Mä opin kyllä ne liikkeet. Toistan niitä kunnes opin. Meen sitä basic dvd'tä läpi kunnes osaan ne. Sitten alan menee niitä sarjoja (esim. 20-minute express ja cardio party)

Kommentit

  1. meilki on ne zumba-levyt jossai, ku mutsi tilas ne ittellee joskus vuos sitte netistä, plus ne marakassi-helistin-jutskat, mut eipä se oo tainnu zumbaa xd
    Mäki oon testannu sitä, MUN MIELEST se on epäselvää paskaa, ihan liian vaikeeta ja/tai monimutkasta mulle ! xd

    VastaaPoista
  2. zumba kannattais opetella ryhmätunnilla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä. mun piti mennä zumba tunnille syksyllä mut sit se jäi. ja sitä paitsi monet on varmana menny pelkästää sen dvd'n avulla. just saying.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa