Joo ei mitää ideaa otsikoks + edit 22.28

Tuntuu et V ja S tuijottaa mua nykyää enemmä... Esim tänää ku puhuin N'lle nii V ja S tuijotti mua koko ajan.. Se ei ollu kivaa. Ja muutenki tuntuu et ne tuijottaa mua ja sillee. Haukun niitä vieläkin mielessäni, en voi sille mitää. Tänää en kuitenkaa koulus itkeny enkä ees meinannu kertaakaa, ihme. Huomen on aika psykologille, onneks. Pääsen sinne puhumaa täst kaikest.

Nii ja me käytii siel tukihenkilön kaverin tallil. Siel oli siis tän mun tukihenkilön hevonen ja sit 6 muuta. (Mun on kyl nyt pakko antaa sille tukihenkilölle nimi. Hän on siis K). Nii K ja sen kaveri vei hevoset sisälle. Ne päästi kolme menee vapaana ja niitten piti juosta sinne sisälle mut ne juoksiki mun luo ja sit meni mun ohi pellolle. Yks niistä tönäs mua ja si väistin jos en olis ottanu parii askelta sivuu nii olisin varmaa kaatunu. Me sit harjattii K'n hevosta ja K selvitti sen harjassa olevan takun. Siel meni varmaa ainaki tunti. Sit K toi mut kotii. Ja sit oon ollu koko illan koneella, kattonu Amerikan huippista, pelannu matsin LOL'ii, pelannu minecraftii ja söin si kans vähä jäätelöö. Siis niinku tosi vähä, vaa pari lusikallista. Se oli ben & jerry's cookie dough. Se on iha hyvää mut ei kuitenkaa nii hyvää ku ingman'n vanilja suklaarouhe. Nommm <3

edit 22:28
Joka päivä tuntuu vaikeammalta mennä kouluun.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa