Kaikki tuntuu menevän pieleen...

Eilen mä olin vain alle 10 min siel tetti paikas ja sit lähin sielt ku en pystyny olee siel. Mun oli vaikee ymmärtää mitä ne yritti kertoo mulle ku ne on turkista kotoisin eikä niitten suomi oo täydellistä. Ja mua ahisti toissapäiväinen riita. Ja tänää sitte vanhojen tanssi harkoissa tuli ahdistus taas. Menin sit itkee käytävää.. Hetken pääst menin takas sinne mut en pystyny olee siel vaan menin istuu seinän vieree ja sit se naisope tuli siihe ja se sano et mun ei tarvii olla siel jos on paha olo. Lähin sit sielt.
Ja ku kerta tuol ahdisti, tuolla vanhassa koulussa, missä oli tuttuja ja R nii miten mä pystyisin menee tutustuu paikkaa missä ei oo yhtään tuttua... 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa