eka päivä (taas)

Tänää oli sit eka päivä takasin koulussa. Meni iha hyvin. Aloin taas kyl huomaamaa et pärjään jos ei mitää negatiivista juttuu tuu, mut sit jos tulee jokin ihan pienikin negatiivinen juttu nii alan melkee itkee. Esim tänää ku kuulin et ne mun työssäoppimis sopimus paperit olis jossai hukassa ja et mun tarvitsis kirjottaa kokonaa uusiks nii sillo melkee tuli itku. Oon siis oikeesti tosi herkkänä siel si,... Mahtavaa.....

Nii ja sain ne korut. Siis ne korut siitä korutilauksesta mikä tehtii V'n ja S'n kans. Laitoin sit molemmille faces viestin: "Kiitos." Kiitos siis V'lle siitä että se toi ne korut mulle ja S'lle kiitos että se autto mittaamaan nää tappi korut, sillä nää on täydellisen kokoiset.

Ja oon nyt varma niistä läväri jutuista. Eli siis otan lävärin:

kieleen

napaan (ihana maha btw)

JA

poskiin (toi tyttö on niin kaunis että vau)


tahtoo tahtoo tahtoo :3


Mitä te ajattelette lävistyksistä ? Olisi kiva kuulla kenen tahansa mielipide.

Kommentit

  1. Oii.. Itekki haluisin kovasti kieleen lävistyksen, mutta en ainakaan vielä uskalla ottaa koska pelkään sitä että vedän sen kielen refleksinä sisään ku se lävistetään ja sitten kieli repee :D:D
    Ja muutenkin kaikki lävistykset on niin hienoja, koska mun mielestä ne tekee ihmisestä jotenki persoonallisen ja kiinnostavan :)
    Ja itelläni tosiaan on septumi, vasemmassa korvassa kaks tavallista ja oikeessa kolme + rusto.
    Hui, tulipas pitkä kommentti :DD

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa