Ja taas... + edit 20.14, 21.15, 21.33, 21:40, 21.50, 22.20

Jotenki taas onnistuin pilaamaan viikonlopun. Enemmän kyl R'n viikonlopun kuin omani. Kai.
Mut siis kaikki lähti siitä ku menin eilen R'n kans testaa sitä vuokrattua alushametta meille (äidille, sinne missä se mekko on). Se ei sopinu sen mun vanhojen tanssi mekon kanssa. Se alushame oli liian iso. Testasin sitte pelkästää sitä mekko ja huomasin et mun mahan "suuruus" näky. Siis sen mahan pyöreyden saatto oikeesti nähä. R sano kyl ettei sitä nää, mut mä näin sen. Se sit pilas mun illan ja mun käyttäytyminen pilas sit R'n illan ja tämänkin päivän. Mulla vaa olis paha olo sen takii ku tunsin itteni taas kerran niin läskiks. Päätin et pitäisin herkkulakkoo mut en tiiä meniks seki mönkää ku kävin (taas) heses... En ymmärrä miksen pysty olee kaukana hesest/mäkkärist. Ja kaks seuraavaa viikkoo tulee varmaa olee outoi ku oon tetis pizzerias/ravintolas... On mulla aika p*ska olo mut ei ahista. Ainakaa viel. Hyvän olon on antanu sims. Pelaan sitä pitkästä aikaa ku sain sen toimii. Kumpikaa lisäosista ei toiminu joten pelaan pelkäl perus pelil.. Mut siis se on taannu etten pysty kauaa olee meses enkä oo pystyny keskittyy mun oloon. Mutta siis. Riita taas päällä ja vituttaa...


edit 20:14
Ja nyt pelottaa.. Mua pelottaa et mä en enää kelpaa R'lle..


edit 21:15
Menin liian pitkälle...


edit 21:33
Miten mä saatoin ees harkita sitä. Itteni satuttamista... Tää vaa todistaa etten usko pärjääväni ilman R'ää.

edit 21:40
En haluu mennä huomenna tettii.. Haluun vaa jäädä kotii, sänkyy makaamaa. En usko et pärjään.

edit 21:50
Mulla on tosi paha olla koska oon niin epävarma mun kehosta. Eikä se auta et mulle sanoo etten olis läski ku omat ajatukset väittää vastaa.

edit 22:00
Näillä voimillako mun pitäis jaksaa? Niin millä voimilla?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa