Kynsilakka teemapostaus

Eli kuvasin kaikki mun kynsilakat yhessä ja sit yks kerrallaa. Aion siis kertoo jokaisesta lakasta jotai. Täst siis taitaa olla pitkä postaus. Sry :P Kuvia saa klikattua isommiksi!

täst puuttuu muutama lakka mut kaikki sit yksitellen kuvattu





"La Femme Beauty - Mint Cream"
Tän lakan mä ostin kesällä ku olin ihastunu niin paljo minttusuklaa jäätelöön ja halusin mintun väriset kynnet

"Nail Polish by H&M - Temptress"
R osti tän lakan mulle <3

"OPI"
Tän mä sain synttärilahjaks R'n porukoilta viime synttäreillä(17v)

"Wild and Crazy - Super Star"
Ostin tän seppäläst lahjakortilla joskus aikoja sitte. Eka en oikee tienny et onks se hyvä mut sitku lakkasin ekan kerran nii älysin et se on mahtava :D

"Wild and Crazy - Neon Melon"
Ostin tän pari päivää sitte, koska tykkäsin väristä ku se on nii kirkas. Sit ku testasin sitä nii huomasin et mun täytyy olla hyvin kärsivällinen tän kans ku pitää laittaa muutama kerros jotta toi kunnolla näkyy.

"Wild and Crazy - Baja"
R suositteli et ostan tän ja sit ku ostin ja kokeilin nii olin tosi tyytyväinen et kuuntelin  R'ää. Se on tosi hieno väri. Semmonen hieno metallinen ja hieno.

"Pretty Woman"
Ostin tän sillo kans pari päivää sitte ku mulla ei ollu valkoista lakkaa vielä. Sit ku testasin sitä nii se oli hyvä. Ei tarvinnu (onneks) niin montaa kerrosta ku siinä neon melon lakas. 

"Rimmer - Green Grass"
Tää lakka on mulla ollu varmaa jo tyylii kaks vuotta. Ja oon käyttäny sitä vaa kerran koska se unohtu laatikkoon. Löysin sen sit sieltä ku etin mun kaikkia kynsilakkoja tätä teemapostausta varten.

"Rimmer - Sunshine"
Sama tarina kuin tuolla edellisellä. :P

"Rimmel - POP!"
Ja taas sama tarina kuin kahdella edellisellä.

"Rimmel - Azure"
Ostin tän pari vuotta sitte ku toi väri oli nii ihana <3

"Rimmel - Black out"
Jokaisella pitää olla ainaki yks musta kynsilakka. :)

Tän nimee en tiiä,. Se tuli mun mummin mulle ostamasta meikkijoulukalenterista kaks vuotta sitte. En oo vielä testannu tätä lakkaa mut aion joku päivä testaa. 

Sama tarina ku edellises.

"flomar - U25"
Ostin tän seppäläst ku sai kaks tän merkkist lakkaa vitosel. Eka petyin siihe ku se tahriintu mut sen tahriintumisen syy oli se et olin liian kärsimätön.

"flormar - U09"
Sama tarina paitsi tätä en ees kokeillukkaa.

"Kiss. Nail Art Paint - Bikini Pink"
Sain tän kolmen lakan pakkauksen äidiltä joululahjaks. En oo viel testannu. 

"Kiss. Nail Art Paint - Beach Green"
Sama tarina ku edellisessä

"Kiss. Nail Art Paint - Pearl Blue"
Sama tarina ku kahdes edellisessä.

"technic - bonanza"
Ostin tän sillo pari päivää sitte seppäläst ja tän kanssa osasin olla kärsivällinen koska lakkasin kynsiä R'n luona ja katoin samalla ku R pelas koneel. Ja tän lakan jälkee päätin antaa noille flormar lakoille uuden mahdollisuuden.

"GOSH - MATT EFFECT TOP COAT"
Mä halusin ostaa perus päällyslakan mutta ostin vahingossa tällaisen matta efekti päällyslakan. Huomasin vasta parin kerran käytön jälkee ja tunsin itteni hyvin typeräksi. 

"Sally Hansen Nail shine miracle - Top coat"
Äidiltä saatu joululahjaks kans. Se on todella mahtava ton ylläolevan päällys lakan kanssa sillä se antaa sen kiillon takaisin. 

"Wild & Mild - Silver shower"
Ostin tän tänää seppäläst. Kolmen pakkaus. Tää oli ihanan värinen :). Ja kuvan unohdin kääntää aiemmin eikä se tässä enää suostunut kääntymään tai sitten mä vaa en osaa. :P

"Wild & Mild - Texas Girl"
Sama tarina. Paitsi et tää kuva on iha oikein päin :).

"Wild & Mild - CU Soon"
Sama tarina ku edellisessä. Plus mun surkeasti lakatut kynnet.. :P

"Golden Rose Graffiti nail art - 01"
Tänää ostettu lakka. Se on semmone mikä halkeilee. Ja sitä on mulla kynsissä täs kuvas ja edellisessä. 


Toivottavasti edes jotakin tää kiinnosti :) Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea/katsoa tänne loppuun asti :).

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa