Argh.. + edit: 18:19, 20:25, 20:52, 21:26

Mua pelottaa niin hirveesti kouluun meno. Mä en haluis mennä sinne. Mä oon paljon onnellisempi kotona. Vaikka nyt ärsyttää/huolettaa meidän raha tilanne. En voi ostaa uutta kolmen kuukauden korttia salille, koska se maksaa n. 70e. Viimeks se oli n. 40 e koska mulla oli opiskelija todistus mut nyt jotenki oon hukannu sen. Mutta siis meillä ei kait oo rahaa siihen sali korttiin. Ja se ärsyttää ku tuntuu et me ollaa köyhii. En kyllä oikeesti tiiä ollaanko me köyhii vai ei.

edit 18:19


Nii ja oon ollu nykyää paljon väsyneempi kuin ennen. Tänää mun psykologikin huomas sen. En tiiä mistä johtuu et oon väsyny, henkisesti ja fyysisesti. Luulisin et se olis siitä yhdestä yöstä ku en nukkunu mut silti eihän se niin pitkään jatkuis ku siit on tyylii kaks viikkoo.

edit 20:25


Ja kaiken tän päälle vielä viimeinen silaus, riita R'n kans... Et tää ilta on menny aika huonoks... Ahdistaa koulu, ahdistaa raha asiat ja ahdistaa tää riita ja pelkään et kohta jään yksin. En kuitenkaa oo jättämässä R'ää, en sitä yritä sanoa. Yritän vaan selittää mun ajatuksia, jotain niistä.

edit 20:52


Mä haluisin tehä semmoisen tiivistelmä postauksen vuodesta 2011, mutta mä en oikeasti muista niistä kaikista kuukausista mitään. Siis esim en muista tammikuusta mitään tai helmikuusta tai maaliskuusta. En mitään, NOTHING. Muistan vasta kesäkuusta alkaen asioita. Muistan osastolle menon, R'n onnettomuuden, koulun vaihdon, mutta siis alku vuodesta en muista mitää. Ja joistakin loppuvuoden kuukausista, en muista niistäkään paljoa. Muistan vain tärkeät tapahtumat. Jotenki tää alko just äske huolestuttaa mua.

edit 21:26


Sentää saatiin riita sovittuu. Siitä ei sentää tarvii enää ahdistua. 

Kommentit

  1. hyvä että saitte sovittua sen riidan (:
    ja mäki oisin halunnu tehä sellasen tiivistelmäpostauksen vuodesta 2011,
    mut mul on iha samanlaine blackout ku sulla, en meinaa muistaa kyl ees et mitä esim. lokakuus tapahtu x)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa