Kaks hyvää juttua 10 minuutin sisällä

Sain tietää et iskä yrittää lopettaa tupakoinnin ja sain työssäoppimispaikan!!!

Elikkäs me käytii hakemas pizza paikallisesta pizzapaikasta/ravintolasta ja samalla kysyin että pääsiskö sinne työssäoppimisjaksolle ja sen paikan omistaja (kenet me tunnetaa koska ollaa käyty siel useasti syömässä) sano et pääsen :D. Tosi hyvä et löysin paikan ja vielä samastaa taajamasta. Ei tarvii käyttää paikallisbussia tms. Eikä mee bussikortin matkoja muuten kuin jos menen psykologille enkä pääse iskän kyydillä.

Mikä johtaakin tähän toiseen hyvään juttuun, vielä parempaan juttuun

Oon siis tosi, tosi, tosi, TOSI ylpee iskästä. Oon pyytäny sitä pari kertaa lopettaa tupakoinnin mut se on sanonu ettei siitä oo siihe. Tänää se sit osti nikotiini purkkaa ! Se sano et se on kyllästyny siihe yskimisee. Se oli viime yönäki heränny kauheeseen yskä puuskaan ja joutu käydä sylkemässä limaa pois ennenku pysty nukkuu uudestaa. Iskä on polttanu tupakkaa n. 25 vuotta, se kyllä lopetti joksikin aikaa kun minä ja J oltii pieniä, mut sit se alotti taas ku äiti ja se eros. Ja nyt oikeesti oon ylpee iskästä koska nyt se haluaa ite lopettaa tupakan polton, se ei siis tee sitä mun vuoksi vaikka mä sitä oon pyytäny, vaan se tekee sen itsensä vuoksi. Ja se on oikeesti hyvä juttu et se lopettaa tupakan polton sillä mun mummille(eli iskän äidille) tuli joku keuhkoahtauma tms ja sille tehtii joku pallolaajennusjuttu. Ja sitä paitsi jos/kun se pystyy lopettaa nii sillä säästää rahaa ja se myös säästää iskän terveyttä.




Kiitos, isi, että haluat yrittää lopettaa tupakan polton! Olen sinusta ylpeä! Ja muista, että rakastan sinua mitä tahansa käy!

Kommentit

  1. ihan mahtavaa et pääsit sinne työssäoppimisjakso-jutulle ! (:
    ja iha mahtavaa kans et sun iskäs ainaki yrittää lopettaa sen polton, oikeesti !

    jej (:

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa